۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
اختصاصی
لوسید در حال آماده سازی یک کراس اوور ارزان‌تر است
لوسید در حال آماده کردن مدل سوم خود است و اخیرا در یک تصویر تیزر شوکه کننده، اولین تصاویر از یک پلتفرم متوسط جدید را ارائه کرده است.
کد خبر: ۶۹۱۶

به گزارش کارنا، این خودرو یک شاسی بلند دیگر خواهد بود، اما در خط تولید کنونی لوتوس در جایگاهی پایین‌تر از ایر و گراویتی قرار می‌گیرد و با قیمتی کم‌تر از ۵۰ هزار دلار این برند را به سمت مشتری‌های اصلی‌تر می‌برد.

این کراس اوور جدید، اسپرت‌تر از گراویتی به نظر می‌رسد و دارای شیشه جلویی شیب دار است که به سمت گلگیر‌های عقب کشیده شده است. در قسمت جلوی این خودرو کاپوت برش خورده‌ای دیده می‌شود که در قسمت جلوی آن حروف لاتین نام لوسید قرار دارد که متمایز از طراحی ایر و گراویتی است. اما گمان می‌رود باقی طراحی این خودرو مشابه دیگر کراس اوور‌های این برند باشد.

لوسید در حال آماده سازی یک کراس اوور ارزان‌تر است

لوسید اعلام کرده این مدل جدید زمانی در سال ۲۰۲۶ به تولید خواهد رسید. این خودروساز امیدوار است بهره وری و قیمت این خودرو مزایایی باشند که بتواند با آن‌ها یک شاسی بلند برقی ارائه کند که هم سطح رقبایش قرار می‌گیرد و در عین حال باطری کوچک تری دارد.

این خودروساز در نوامبر سال گذشته گراویتی را به خط تولید خود اضافه کرد که یک شاسی بلند لوکس بزرگ با قیمت پایه کم‌تر از ۸۰ هزار دلار و طیف حرکتی ۷۰۸ کیلومتر با یک بار شارژ در نسخه‌های بالاتر است. شتاب صفر تا صد این خودرو ۳.۵ ثانیه است.

لوسید در حال آماده سازی یک کراس اوور ارزان‌تر است

ارسال نظر