۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶
اختصاصی
هیوندای الانترا هیبریدی برای سال ۲۰۲۵ ارزان‌تر خواهد شد
با تغییر تمایل مشتریان به خودرو‌های هیبریدی، فروش مدل‌های برقی کاهش یافته است .
کد خبر: ۶۶۸۳

به گزارش کارنا، به نظر می‌رسد هیوندای به خواست مشتریان توجه ویژه‌ای دارد. با تغییر تمایل مشتریان به خودرو‌های هیبریدی، فروش مدل‌های برقی کاهش یافته است و اکنون هیوندای الانترا هیبریدی با قیمتی ارزان‌تر برای سال ۲۰۲۵ در راه است.

برای مدل ۲۰۲۵، هیوندای الانترا بلو با قیمت پایه ۲۶۲۵۰ دلار به فروش خواهد رسید که ۱۱۵۰ دلار ارزان‌تر از مدل کنونی آن است.

در عین حال، الانترا SE غیر هیبریدی پایه با افزایش قیمت ۲۵۰ دلاری نسبت به قبل، قیمت ۲۳۰۲۵ دلاری خواهد داشت. یک نسخه SEL اسپرت جدید نیز با قیمت ۲۴۱۵۰ دلار جایگزین نسخه SEL این خودرو می‌شود در حالی که هیوندای نسخه SEL Convenience آن را با قیمت نسبتا گران‌تر ۲۶۷۲۵ دلار عرضه خواهد کرد.

نسخه جدید SEL اسپرت این خودرو دارای رینگ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی، اسپویلر لبه عقب مشکی براق و آینه‌های کناری مشکی خواهد بود. کابین این خودرو دارای فرمان و اهرم دنده‌ای با روکش چرمی، پدال‌های اسپرت آلومینیومی و خط سقف مشکی خواهد بود.

به روز رسانی خط تولید این خودرو برای ۲۰۲۵ هم چنین شامل کاهش قیمت ۵۴۰ دلاری نسخه لیمیتد آن به ۲۷۶۷۵ دلار خواهد بود. مدل‌های الانترا N لاین و N همچنان گران‌ترین سدان‌های غیرهیبریدی این خودرو باقی خواهند ماند. هر دوی این مدل‌ها برای سال جدید به ترتیب ۲۷۰ و ۲۵۰ دلار گران‌تر خواهند شد. مدل N لاین این خودرو برای ۲۰۲۵ قیمت ۲۹۸۷۵ دلار خواهد داشت در حالی که نسخه N با قیمت ۳۵۱۰۰ دلاری عرضه می‌شود.

تولیدی:هیوندای الانترا هیبریدی برای سال ۲۰۲۵ ارزان‌تر خواهد شد

ارسال نظر