۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵
اختصاصی
به روز رسانی فولکس واگن تائوس برای ۲۰۲۵
این مدل به روز شده دارای کمی قدرت بیش‌تر و کابینی اصلاح شده خواهد بود.
کد خبر: ۷۰۱۹

به گزارش کارنا، فولکس واگن آمریکا شاسی بلند تائوس را برای ۲۰۲۵ به روز رسانی کرده است. این مدل به روز شده دارای کمی قدرت بیش‌تر و کابینی اصلاح شده خواهد بود.

در بدنه این خودرو جلوپنجره‌ای باریک‌تر و ظریف‌تر به همراه چراغ‌های جلوی پروژکتوری LED جدید در کنار سپری عمیق‌تر تعبیه شده اند. در حالی که تریم متضاد اطراف هواکش‌های این خودرو مورد علاقه همه نخواهد بود، تائوس طراحی غیرتهاجمی و کاربردی خود را حفظ کرده است.

از دیگر تغییرات بدنه این خودرو می‌توان به آپشن چراغ نواری روی جلوپنجره به روز شده، چراغ‌های عقب متصل به هم و لوگوی روشن شونده در قسمت پشت اشاره کرد. هم چنین رینگ‌های جدیدی برای هر سه نسخه S، SE و SEL این خودرو ارائه می‌شود.

زیر کاپوت این خودرو موتور ۱.۵ لیتری توربوی چهار سیلندر دارای رینگ‌های جدید پیستون و سوزنی‌های سوخت جدید، یک محفظه توربوی اصلاح شده، اینترکولر بزرگ‌تر و فیلتر ذرات نوین است. این تغییرات به افزایش ۱۷ اسب بخاری قدرت موتور کمک کرده و توان آن را از ۱۵۵ به ۱۷۲ اسب بخار افزایش می‌دهند. نسخه‌های چهار چرخ فعال این خودرو گیربکس ارتقا یافته خواهند داشت و به جای نسخه اتوماتیک هفت سرعته دارای نسخه‌ای هشت سرعته خواهند بود.

به روز رسانی فولکس واگن تائوس برای ۲۰۲۵

در کابین این خودرو، داشبورد با مواد و رنگ‌هایی جدید اصلاح شده است. آپشن نمایشگر لمسی ۸ اینچی اکنون به صورت استاندارد برای این خودرو ارائه می‌شود و کنترل دمای آن در مدل‌های بالاتر به کنترل دیجیتال مجهز می‌شود.

هم چنین مجموعه کمک راننده IQ.Drive به تمام نسخه‌های این خودرو اضافه شده که شامل کنترل فاصله پارک عقب و جلو، کروز کنترل، کمک ثبات در لاین، مانیتور نقاط کور و ... است.

به روز رسانی فولکس واگن تائوس برای ۲۰۲۵

ارسال نظر