۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰
اختصاصی
معرفی نسخه مخصوصی از تویوتا هایلندر هیبریدی
تویوتا به خوبی می‌داند که شاسی بلند متوسط هایلندر محصولی بسیار عالی است. در همین راستا، تویوتا به مناسبت تولد ۲۵ سالگی هایلندر یک نسخه مخصوص سالگرد را مبتنی بر نسخه هیبریدی لیمیتد این خودرو معرفی کرده است.
کد خبر: ۷۱۰۳

به گزارش کارنا، تویوتا به خوبی می‌داند که شاسی بلند متوسط هایلندر محصولی بسیار عالی است. در همین راستا، تویوتا به مناسبت تولد ۲۵ سالگی هایلندر یک نسخه مخصوص سالگرد را مبتنی بر نسخه هیبریدی لیمیتد این خودرو معرفی کرده است.

مدل لیمیتد مخصوص ۲۵ امین سالگرد با رنگ جدید پورتوبلو برای روکش چرمی ارائه می‌شود. بدنه این خودرو با رنگ سفید صدفی ویند چیل و یا نقره‌ای هِوی متال جدید ارائه می‌شود. هیچ تغییر فنی به منظور تمایز این نسخه مخصوص با باقی مدل‌های خط تولید هایلندر اعمال نشده است، اما تمام مدل‌های هیبریدی هایلندر ۲۰۲۵ به صورت استاندارد با ساختار چهار چرخ فعال ارائه خواهند شد. این نسخه مخصوص با تریم نقره‌ای برای سپر‌های جلو و عقب و رکاب‌های کناری از دیگر مدل‌های هایلندر متمایز می‌شود.

با باز شدن در‌های این نسخه مخصوص، چراغ‌هایی مخصوص روشن می‌شوند و لوگوی ۲۵th Edition روی رکاب ها، پشتی‌های سر و کف پایی‌های آن دیده می‌شود. کابین این خودرو با پانل تجهیزات دیجیتال ارتقا یافته، سیستم ۱۱ بلندگوی JBL و روکش چرمی از نسخه اصلی لیمیتد متمایز می‌شود.

تولیدی:معرفی نسخه مخصوصی از تویوتا هایلندر هیبریدی

تغییرات در خط تولید هایلندر استاندارد اندک بوده و متمرکز بر تغییرات ظاهری است. بزرگ‌ترین تغییر در این خط تولید، افزودن پانل تجهیزات دیجیتال ۱۲.۳ اینچی برای مدل غیرهیبریدی XSE است. رنگ بدنه هوی متال این نسخه مخصوص برای مدل‌های XLE، لیمیتد و پلاتینیوم نیز ارائه می‌شود و یک رنگ بدنه جدید سیمانی نیز برای نسخه XSE معرفی خواهد شد.

تولیدی:معرفی نسخه مخصوصی از تویوتا هایلندر هیبریدی

ارسال نظر