۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
اختصاصی
فراخوان کیا EV۹ به خاطر خطر تصادف در زمان پارک
کیا به خاطر یک نقص فنی که بر سیستم کمک پارک هوشمند از راه دور تاثیر می‌گذارد، فراخوانی را برای حدود ۱۲ هزار و ۴۰۰ دستگاه از مدل‌های EV۹ جی تی لاین و لند ۲۰۲۴ اعلام کرده است.
کد خبر: ۷۲۶۴

به گزارش کارنا، کیا به خاطر یک نقص فنی که بر سیستم کمک پارک هوشمند از راه دور تاثیر می‌گذارد، فراخوانی را برای حدود ۱۲ هزار و ۴۰۰ دستگاه از مدل‌های EV۹ جی تی لاین و لند ۲۰۲۴ اعلام کرده است.

کیا به خاطر یک نقص فنی که بر سیستم کمک پارک هوشمند از راه دور تاثیر می‌گذارد، فراخوانی را برای حدود ۱۲ هزار و ۴۰۰ دستگاه از مدل‌های EV۹ جی تی لاین و لند ۲۰۲۴ اعلام کرده است.

این ویژگی که طراحی شده تا کنترل از راه دور مانور پارک را از طریق سویچ ممکن سازد، دارای یک نقص در نرم افزار ترمز IEB است که منجر به فشار ناکافی ترمز در زمان پارک در سرعت پایین می‌شود. این خرابی می‌تواند منجر به افزایش فاصله توقف شده و با افزایش احتمال تصادف، برای عابران پیاده خطرآفرین باشد.

تولیدی:فراخوان کیا EV۹ به خاطر خطر تصادف در زمان پارک

این فراخوان با یک به روز رسانی رایگان نرم افزاری از طرف کیا مشکل را حل خواهد کرد که در نتیجه آن فشار ترمز مناسب تضمین می‌شود. کیا تصمیم دارد از ۱۸ اکتبر ۲۰۲۴ از طریق ایمیل به مالکان این خودرو‌ها اطلاع دهد و راهکار‌های رفع مشکل نیز توسط نمایندگی‌های این خودروساز اعلام خواهند شد.

تولیدی:فراخوان کیا EV۹ به خاطر خطر تصادف در زمان پارک

ارسال نظر