۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱
اختصاصی
اولین تصاویر از آئودی RS ۵ سالون درز کرد
نام آئودی RS ۴ از بین رفته چرا که آئودی استراتژی نام گذاری خود را تغییر داده و A۴ را به A۵ تغییر داده و در نتیجه، RS ۴ نیز به RS ۵ تغییر نام خواهد داد. اخیرا آئودی RS ۵ جدید در نسخه اوانت دیده شده بود، اما اکنون اولین تصاویر از نسخه سالون این خودرو درز کرده است.
کد خبر: ۷۳۰۰

به گزارش کارنا، نام آئودی RS ۴ از بین رفته چرا که آئودی استراتژی نام گذاری خود را تغییر داده و A۴ را به A۵ تغییر داده و در نتیجه، RS ۴ نیز به RS ۵ تغییر نام خواهد داد. اخیرا آئودی RS ۵ جدید در نسخه اوانت دیده شده بود، اما اکنون اولین تصاویر از نسخه سالون این خودرو درز کرده است.

این نسخه سالون همچون نسخه اوانت خود به جلوپنجره‌ای شبیه به مدل‌های‌ای ترون GT مجهز می‌شود که پایین‌تر نصب شده تا به قسمت جلوی RS ۵ ظاهری تهاجمی بدهد. این جلوپنجره دارای طرح مشبک پیچیده تری است و با دو ورودی بزرگ تزئین می‌شود.

نیم رخ این خودرو نشان می‌دهد که RS ۵ از نظر طراحی قسمت پشت و با شیشه عقب شیب دار متمایز خود بین یک سالون سه بخشی سنتی و RS ۵ کوپه کنونی قرار می‌گیرد. نوار چراغ عقب این خودرو و هم چنین لوله اگزوز دوقلوی آن شبیه به نسخه اوانت RS ۵ است.

تولیدی:اولین تصاویر از آئودی RS ۵ سالون درز کرد

چنان چه از یک مدل ممتاز آئودی انتظار می‌رود، RS ۵ دارای گلگیر‌های بزرگ جعبه‌ای شکل با رینگ‌های بزرگ‌تر است که با کالیپر‌ها و دیسک‌های ترمز بزرگ کامل می‌شود. گلگیر جلوی این خودرو نیز دارای دریچه هوایی در پشت خود است که سبکی شبیه به RS ۶ اوانت GT جدید دارد.

RS ۵ جدید که در سال ۲۰۲۵ معرفی می‌شود از نیرومحرکه‌ای هیبریدی شارژی بهره خواهد برد.

تولیدی:اولین تصاویر از آئودی RS ۵ سالون درز کرد

ارسال نظر