۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
اختصاصی
آئودی Q۳ جدید در حال تست دیده شد
به نظر می‌رسد این شاسی بلند کامپکت ممتاز دارای عناصری مشترک با آئودی Q۵ جدید و آئودی Q۶‌ای ترون تمام برقی باشد.
کد خبر: ۶۸۴۱

به گزارش کارنا، نسل سوم و جدید آئودی Q۳ تقریبا بدون پوشش استتاری در حال تست دیده شده است. به نظر می‌رسد این شاسی بلند کامپکت ممتاز دارای عناصری مشترک با آئودی Q۵ جدید و آئودی Q۶‌ای ترون تمام برقی باشد.

گمان می‌رود Q۳ جدید در اوایل سال ۲۰۲۵ رونمایی شده و با مدل‌هایی همچون بی ام و X۱، مرسدس GLA، آلفا رومئو توناله و شاسی بلند ممتاز کوچک سال ۲۰۲۴ یعنی مینی کانتریمن، رقابت کند.

جدیدترین تصاویر از این خودرو تایید می‌کنند که Q۳ جدید دارای ظاهری تهاجمی‌تر از مدل کنونی خود است که در سال ۲۰۱۸ معرفی شده بود. در قسمت جلوی این خودرو جلوپنجره‌ای عریض‌تر و ظریف‌تر با طرح کندوی عسل مشابه Q۵ جدید و هواکش‌هایی بزرگ‌تر تعبیه شده است.

چراغ‌های جلوی LED این خودرو نیز باریک‌تر هستند و می‌توان بخش‌های پیکسل شکل مجزای آن‌ها را تشخیص داد. Q۶‌ای ترون نیز از این تکنولوژی بهره می‌برد و راننده می‌تواند چراغ‌های دید در روز آن‌ها را تنظیم کند در حالی که چراغ‌های زیرین آن مسئول نور پایین و نور بالا هستند.

آئودی Q۳ جدید در حال تست دیده شد

این تصاویر نشان می‌دهند که Q۳ جدید بزرگ‌تر از مدل کنونی خود خواهد بود که به ایجاد فضای کابین بیش‌تر کمک می‌کند. در قسمت پشت این خودرو نیز می‌توان اسپویلر سقف ظریف و چراغ‌های عقب الهام گرفته از Q۸‌ای ترون جدید را تشخیص داد که احتمالا با نوار چراغ‌های LED در عرض خودرو نیز به یک دیگر متصل شده اند.

نمونه‌های اولیه درز کرده از این خودرو سبک بدنه یک شاسی بلند پنج در را نشان می‌دهند، اما یک مدل کوپه-شاسی بلند به نام اسپرتبک نیز در خط تولید آن وجود خواهد داست.

Q۳ جدید یکی از آخرین خودرو‌های آئودی خواهد بود که با موتور احتراق داخلی و نیرومحرکه‌های بنزینی، دیزلی و هیبریدی ارائه می‌شوند.

آئودی Q۳ جدید در حال تست دیده شد

ارسال نظر