۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۸
اختصاصی
انتشار تصاویر تیزر از رنو ۴ احیا شده
رنو اولین تصاویر از ۴ احیا شده را قبل از رونمایی در نمایشگاه خودروی پاریس، منتشر کرد.
کد خبر: ۷۴۴۰

به گزارش کارنا، تصاویر تیزر منتشر شده تایید می‌کنند که این کراس اوور برقی بسیاری از عناصر طراحی دیده شده در کانسپت ۴Ever Trophy را حفظ خواهد کرد که شامل جلوپنجره تهاجمی و چراغ‌های عقب سه بخشی است.

این تصاویر جدید هم چنین تایید می‌کنند که ۴ با یک آپشن سقف تاشوی پارچه‌ای ارائه خواهد شد و اولین مدل رنو خواهد بود که لوگوی دارای چراغ پس زمینه خواهد داشت.

از ویژگی‌های یادآور مدل ۱۹۶۱ این خودرو می‌توان به اسپویلر کوچک نصب شده روی سقف، شیشه‌های لچکی عقب ذوزنقه‌ای و سه خط روی رکابی‌های در اشاره کرد.

۴ از رنو ۵ کوچک‌تر و دارای ساختار فنی مشابه پیروی می‌کند که اوایل سال جاری مدل تولیدی آن در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی شد و دارای طراحی شبیه به مدل کانسپت ۵ است.

انتشار تصاویر تیزر از رنو ۴ احیا شده

رنو، ۴ را به عنوان نسخه‌ای بلندتر و عریض‌تر از ۵ معرفی می‌کند به امید آن که بتواند سهمی از بازار کراس اوور‌های کامپکت را به خود اختصاص دهد. این خودرو با طول ۴.۱۴ متر دارای سایزی شبیه به واکسهال موکا است.

۴ از پلتفرم Ampr Small EV گروه رنو بهره می‌برد که با ۵ مشترک خواهد بود. این دو خودروی برقی حتی فاصله بین دو محور هم اندازه ۲.۵۴ متر خواهند داشت.

انتشار تصاویر تیزر از رنو ۴ احیا شده

گمان می‌رود این خودرو از سه نیرومحرکه ذیفرانسیل جلوی تک موتور مشابه رنو ۵ بهره ببرد که قدرت‌های ۹۴، ۱۲۱ و ۱۴۸ اسب بخار دارند و به بسته‌های باطری ۴۰ و ۵۲ کیلووات ساعت متصل می‌شوند.

انتشار تصاویر تیزر از رنو ۴ احیا شده

ارسال نظر