۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
اختصاصی
معرفی نسخه لوکس و جدید مولینر برای دو مدل بنتلی
اکنون نسخه‌های لوکس‌تر از این سه مدل از بخش سفارشی سازی مولینر بنتلی معرفی شده اند.
کد خبر: ۷۴۴۱

به گزارش کارنا، نسل چهارم و جدید بنتلی کانتیننتال GT، کانتیننتال GTC سقف کروک و لیموزین فلایینگ اسپور همگی اوایل سال جاری در نسخه اسپید معرفی شدند. اما اکنون نسخه‌های لوکس‌تر از این سه مدل از بخش سفارشی سازی مولینر بنتلی معرفی شده اند.

نسخه‌های جدید این سه خودرو توسط جلوپنجره با طرح الماس‌های شناور با قاب کرومی و نوار مرکزی به همراه تزئین کرومی بیش‌تر روی سپر زیرین و کناره‌ها و مجموعه‌ای از لوله اگزوز‌های روکش کرومی قابل تشخیص هستند. هم چنین، خریداران می‌توانند به جای تزئین کرومی، روکش مشکی براق را با انتخاب بسته ارتقایی مولینر بلک لاین داشته باشند.

بخش مولینر همچنین رینگ‌های آلیاژی ۲۲ اینچی مخصوص را برای این مدل‌ها ارائه کرده است. این رینگ‌ها در رنگ‌های خاکستری تنگستن یا مشکی براق ارائه می‌شوند و دارای تزئینات پولیش شده و نشان بنتلی مولینر در مرکز خود هستند.

از دیگر ویژگی‌های این مدل‌ها می‌توان به شب رنگ‌های برش کریستالی برای چراغ‌های جلوی کانتیننتال GT و GTC و تزئین B پرنده روی کاپوت فلایینگ اسپور اشاره کرد که آن نیز در رنگ کرومی یا مشکی براق ارائه می‌شود.

معرفی نسخه لوکس و جدید مولینر برای دو مدل بنتلی

در کابین این نسخه‌ها نیز صفحات آج دار چراغ دار، کف پایی‌های ضخیم و طرح‌های اختصاصی مولینر برای نمایشگر دیجیتال راننده تعبیه شده است. مشتریان حتی سویچ‌های روکش چرمی را در یک جعبه هدیه مخصوص هماهنگ با طرح رنگ کابین خودروی خود دریافت خواهند کرد.

هر سه این نسخه‌های مخصوص مولینر دارای سیستم فوق عملکردی جدید بنتلی خواهند بود که در کانتیننتال GT اسپید و فلایینگ اسپور اسپید نیز ارائه می‌شود. این سیستم شامل یک موتور ۴.۰ لیتری تواین توربو V۸ بنزینی و یک موتور برقی است که قدرت کلی ۷۷۱ اسب بخار و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون متر تولید می‌کند. این نیرومحرکه، سه نسخه جدید مولینر را به قدرتمندترین خودرو‌های دارای نام مولینر تبدیل می‌کند.

معرفی نسخه لوکس و جدید مولینر برای دو مدل بنتلی

ارسال نظر