۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
اختصاصی
منتظر رونمایی بنتلی فلایینگ اسپور جدید باشید
بنتلی فلایینگ اسپور جدید هفته آینده با تجهیز به نیرومحرکه هیبریدی اولترا پرفورمانس رونمایی شده در کانتیننتال GT اسپید جدید، معرفی خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۱۹

به گزارش کارنا، بنتلی فلایینگ اسپور جدید هفته آینده با تجهیز به نیرومحرکه هیبریدی اولترا پرفورمانس رونمایی شده در کانتیننتال GT اسپید جدید، معرفی خواهد شد.

این خودرو با تجهیز به موتور ۴.۰ لیتری V۸ و یک موتور برقی نصب شده روی گیربکس، قدرت ۷۷۱ اسب بخار و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون متر را به چهار چرخ منتقل می‌کند. قدرت این نیرومحرکه ۱۴۵ اسب بخار بیش‌تر از موتور W۱۲ مدل کنونی این خودرو است.

این قدرت جدید با کانتیننتال GT اسپید کوپه برابر خواهد بود که پرقدرت‌ترین و سریع‌ترین بنتلی است که تاکنون تولید شده و شتاب صفر تا صد ۳.۲ ثانیه و بیشینه سرعت ۳۳۴ کیلومتر بر ساعت دارد.

گمان می‌رود این نیرومحرکه هیبریدی شارژی در شاسی بلند بنتایگا بعدی نیز ارائه شود.

تولیدی:منتظر رونمایی بنتلی فلایینگ اسپور جدید باشید

این خودروساز ادعا می‌کند نیرومحرکه جدید کمک خواهد کرد تا فلایینگ اسپور جدید کم مصرف‌ترین بنتلی تاکنون باشد. البته هنوز اطلاعات کامل این خودرو منتشر نشده، اما بنتلی از طیف حرکتی تمام برقی ۷۲ کیلومتر برای آن خبر داده است.

اگرچه این خودرو صرفا یک به روز رسانی از نسل سوم فلایینگ اسپور خواهد بود، اما گمان می‌رود همچون همتای خود به طور قابل توجهی بازطراحی شود تا قابلیت‌های ایرودینامیکی بهتری داشته باشد.

بنتلی در به روز رسانی کانتیننتال مدعی بود که ۶۸ درصد قطعات آن جدید هستند که همین امر برای ادعای یک خودروی جدید بودن آن کافی است.
فلایینگ اسپور جدید هم چنین دارای طراحی نسبتا جدیدی خواهد بود چرا که تصاویر منتشر شده از آن هواکش‌های جلوی جدید و جلوپنجره‌ای متفاوت را نشان می‌دهند.

این خودرو در روز ۱۰ سپتامبر رونمایی خواهد شد.

تولیدی:منتظر رونمایی بنتلی فلایینگ اسپور جدید باشید

ارسال نظر