۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
اختصاصی
خودرو‌های بنتلی به پهپاد مجهز می‌شوند
پرونده‌های ثبت اختراع درز کرده از بنتلی نشان می‌دهند که این خودروساز در حال ساخت یک پهپاد است که در خودرو‌های این برند که دارای لوگوی B پرنده هستند به کار خواهد رفت.
کد خبر: ۵۷۷۹

به گزارش کارنا،پرونده‌های ثبت اختراع درز کرده از بنتلی نشان می‌دهند که این خودروساز در حال ساخت یک پهپاد است که در خودرو‌های این برند که دارای لوگوی B پرنده هستند به کار خواهد رفت.

این پهپاد در دماغه خودرو تعبیه خواهد شد و برای موارد گوناگونی در داخل و خارج از خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود این پهپاد کاربرد‌های زیادی برای مالکان داشته باشد. پرونده‌های ثبتی بنتلی نشان می‌دهند که این پهپاد برای یافتن مسیر‌های رانندگی جایگزین در ترافیک، یافتن جای پارک، نمایش پرچم خدمات اضطراری در مواقع تصادف و حتی راهنمایی مالک به سمت خودرو قابل استفاده خواهد بود.

طراحی‌های ابتدایی بنتلی نشان می‌دهند که این پهپاد می‌تواند زمانی که در جایگاه خود روی کاپوت خودرو قرار دارد، شارژ شود و وزنی بیش از ۲۵۰ گرم نخواهد داشت که بیشینه وزن مجاز برای یک پهپاد ثبت نشده است. این پهپاد طراحی شبیه به پهپاد‌های سنتی نخواهد داشت.

تولیدی:خودرو‌های بنتلی به پهپاد مجهز می‌شوند

بنتلی در عوض به شکل تابوت و یا پایه ستون برای این پهپاد فکر می‌کند که سکوی فرود آن دارای روشنایی و البته یک لوگو خواهد بود. مالکان می‌توانند از طریق تلفن همراه، تبلت یا کامپیوتر خود و هم چنین سیستم سرگرمی اطلاعاتی خودرو این پهپاد را کنترل کنند. با توچه به این که این اطلاعات صرفا از یک طراحی ابتدایی درز کرده، باید برای دیدن نتیجه نهایی صبر کرد.

تولیدی:خودرو‌های بنتلی به پهپاد مجهز می‌شوند

ارسال نظر