۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
اختصاصی
به روز رسانی لکسوس LC۵۰۰ برای مدل ۲۰۲۵
جالب است بدانید که لکسوس LC۵۰۰ یکی از کم تقاضاترین خودرو‌ها در بازار آمریکا است. لکسوس امسال تنها ۱۲۹۴ دستگاه از این خودرو را در بازار آمریکا فروخته است. اما این به معنای خوب نبودن این خودرو نیست. لکسوس برای ۲۰۲۵ نیز این خودروی اسپرت V۸ خود را کمی ارتقا داده است.
کد خبر: ۷۵۱۶

به گزارش کارنا، لکسوس LC۵۰۰ با به روز رسانی‌هایی اندک و قیمتی نسبتا بالاتر وارد مدل ۲۰۲۵ خود می‌شود. این خودروی اسپرت قیمت پایه ۱۰۰۴۲۵ دلار خواهد داشت که حدود ۶۲۵ دلار بیش‌تر از مدل قبلی آن است. مدل هیبریدی این خودرو ۱۰۳۵۷۵ دلار قیمت خواهد داشت و مدل کانورتیبل آن با قیمت ۱۰۷۶۲۵ دلار گران‌ترین نسخه LC۵۰۰ خواهد بود.

برای مدل ۲۰۲۵ تغییرات زیادی در خط تولید LC اعمال نخواهد شد، اما به روز رسانی‌های آن ارزش توجه را دارند. بزرگ‌ترین ویژگی اضافه شده به این خودرو بست‌های کف جدید هستند که استحکام آن را افزایش می‌دهند. یک رنگ بدنه جدید به نام نقره‌ای Iridium نیز به خط تولید این خودرو اضافه می‌شود که از سدان IS و شاسی بلند RX گرفته شده است. مدل هیبریدی این خودرو نیز به رکاب‌های فیبر کربنی و بسته ارتقایی اسپرت مجهز می‌شود.

تولیدی:به روز رسانی لکسوس LC۵۰۰ برای مدل ۲۰۲۵

LC۵۰۰ کانورتیبل علاوه بر این رنگ بدنه جدید با آپشن‌های سقف قرمز یا آبی نیز ارائه می‌شود. این رنگ‌ها به بسته ارتقایی Bespoke Build اختصاص داشتند، اما اکنون به عنوان آپشن‌هایی تکی برای این خودرو ارائه می‌شوند.

متاسفانه لکسوس هیچ به روز رسانی در نیرومحرکه مدل ۲۰۲۵ این خودرو اعمال نکرده است. تمام مدل‌های LC۵۰۰ از موتور دمش طبیعی ۵.۰ لیتری V۸ با قدرت ۴۷۱ اسب بخار و گشتاور ۵۳۹ نیوتون متر بهره می‌برند. بنابراین، شتاب صفر تا صد این خودرو ۴.۶ ثانیه و بیشینه سرعت آن ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت است. این موتور به یک گیربکس اتوماتیک ۱۰ سرعته متصل می‌شود.

تولیدی:به روز رسانی لکسوس LC۵۰۰ برای مدل ۲۰۲۵

ارسال نظر