۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۲
اختصاصی
به روز رسانی آلفا رومئو توناله برای ۲۰۲۵
آلفا رومئو به عنوان بخشی از به روز رسانی مدل سال ۲۰۲۵، یک به روز رسانی را در کابین توناله اعمال کرده است.
کد خبر: ۷۶۸۶

به گزارش کارنا، آلفا رومئو به عنوان بخشی از به روز رسانی مدل سال ۲۰۲۵، یک به روز رسانی را در کابین توناله اعمال کرده است.

این اقدام آلفا رومئو پس از انتقادات به عدم موفقیت کراس اوور اصلی این برند در رقابت با رقبایی همچون ولوو XC۴۰ و بی ام و X۱ انجام شده است. در تست‌های انجام شده از این خودرو گزارش شده است که قالب‌های پایه در کابین این خودرو تقریبا حسی خشن دارند و در جای خود می‌لغزند و ویژگی‌های اولیه آن از جمله دریچه‌های هوا، نمایشگر سرگرمی اطلاعاتی، پانل تجهیزات و دسته صندلی آن تقریبا سست بوده و امنیت نسبتا کمی دارند.

از زمان آغاز فروش توناله در ابتدای سال ۲۰۲۳، آلفا رومئو حدود ۲ هزار دستگاه از این خودرو را در انگلستان فروخته است. اگرچه این میزان فروش، توناله را به پرفروش‌ترین مدل این برند تبدیل کرده، اما ۴۶ هزار دستگاه کم‌تر از XC۴۰ در همین دوره فروش داشته است.

در واکنش به این موضوع، به روز رسانی اصلی در این کراس اوور، کنسول وسط جدیدی است که ظریف‌تر بوده و بهتر از نسخه پیش از فیس لیفت آن است. توناله هم چنین انتخابگر حالت رانندگی خود را با یک انتخابگر چرخشی جدید عوض کرده است.

تولیدی:به روز رسانی آلفا رومئو توناله برای ۲۰۲۵

هم چنین، پانل تجهیزاتی که از آن انتقاد شده بود ارتقا یافته و ساعت و نشانگر‌های سوخت و باطری این خودرو نیز راحت‌تر خوانده می‌شوند.

این برند به عنوان بخشی از این به روز رسانی، نسخه ممتاز ۴۵۱۷۵ پوندی Tributo ایتالیانو این خودرو را نیز حذف کرده است و تنها نسخه‌های پایین‌تر اسپرینت و ولوسه آن را ارائه می‌دهد.

دو گزینه موتور برای این خودرو ارائه می‌شود که شامل ۱۵۸ اسب بخاری ۱.۵ لیتری هیبریدی و ۲۷۶ اسب بخاری هیبریدی شارژی است.

آلفا رومئو برای اولین بار این خودرو را در نمایشگاه خودروی پاریس معرفی خواهد کرد. هنوز قیمت گذاری این خودرو اعلام نشده است.

تولیدی:به روز رسانی آلفا رومئو توناله برای ۲۰۲۵

ارسال نظر