۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
اختصاصی
تصاویر رسمی از جایگزین MG ZS EV منتشر شد
اولین تصاویر رسمی از شاسی بلند تمام برقی جدید MG منتشر شد که سال آینده در انگلستان عرضه خواهد شد و جایگزینی برای MG ZS EV محبوب و رقیب خودرو‌های برقی کوچک خانواده همچون اشکودا الروک، کیا EV۳ و هیوندای کونا برقی خواهد بود.
کد خبر: ۷۸۸۵

به گزارش کارنا، اولین تصاویر رسمی از شاسی بلند تمام برقی جدید MG منتشر شد که سال آینده در انگلستان عرضه خواهد شد و جایگزینی برای MG ZS EV محبوب و رقیب خودرو‌های برقی کوچک خانواده همچون اشکودا الروک، کیا EV۳ و هیوندای کونا برقی خواهد بود.

این خودرو در چین با نام MG ES۵ شناخته می‌شود، اما گفته می‌شود این برند هنوز برای نام آن در بازار انگلستان تصمیم گیری نکرده است. اما به هر حال این خودرو با نام ZS EV ارائه نخواهد شد.

همچنین گفته می‌شود طراحی این خودرو کمی متمایز از خودرویی خواهد بود که در چین عرضه می‌شود، اما شباهت آن با دیگر خودرو‌های برقی MG، مخصوصا هاچ بک MG۴ که مبتنی بر آن است، مشهود خواهد بود.

تولیدی:تصاویر رسمی از جایگزین MG ZS EV منتشر شد

این شاسی بلند خیلی تهاجمی به نظر نمی‌رسد و دارای چراغ‌های جلویی بسیار باریک‌تر به همراه تزئینات پلاستیکی مشکی بیش‌تر در کناره‌ها و یک جفت ریل سقف است. اما همچون MG۴ یک نشان هشت ضلعی کرومی بزرگ MG در دماغه آن دیده می‌شود و در قسمت پشت آن نوار چراغ‌هایی که در عرض خودرو کشیده شده اند با چراغ‌های عقب Y شکل تعبیه شده است.

کابین ES۵ دارای طرحی مینیمالیستی است و از نمایشگر لمسی بزرگی به عنوان ویژگی مرکزی بهره می‌برد. البته گمان می‌رود نسخه‌ای که در انگلستان عرضه می‌شود دارای طراحی کابین متمایزی باشد که برای بازار اروپا طراحی شده و احتمالا شبیه به دیگر مدل‌های خط تولید MG در انگلستان خواهد بود.

تولیدی:تصاویر رسمی از جایگزین MG ZS EV منتشر شد

در حالی که هنوز جزئیات فنی اصلی این خودرو اعلام نشده، با توجه به این که ES۵ از پلتفرم MSP مشابه MG۴ بهره می‌برد، می‌توان انتظار داشت گزینه‌های مشابه باطری و موتور MG۴ نیز در آن ارائه شود.

نسخه اروپایی MG ES۵ اوایل سال ۲۰۲۵ معرفی خواهد شد و در نتیجه هنوز قیمت آن اعلام نشده است.

تولیدی:تصاویر رسمی از جایگزین MG ZS EV منتشر شد

ارسال نظر