۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱
اختصاصی
هیوندای یک نسخه کراس اوور از اینستر را معرفی کرد
هیوندای از عرضه اینستر کراس خبر داد که نسخه جدیدی از اینستر EV است که اساسا یک خودروی برقی شهری شناخته می‌شود.
کد خبر: ۷۹۶۱

به گزارش کارنا، هیوندای از عرضه اینستر کراس خبر داد که نسخه جدیدی از اینستر EV است که اساسا یک خودروی برقی شهری شناخته می‌شود. این نسخه کراس اوور جدید به زودی در بازار‌های منتخب عرضه خواهد شد. بی شک اصلی‌ترین هایلایت در این خودرو سبک شاسی بلند شکل آن است که در ابعاد کامپکت اینستر اعمال شده است.

اینستر کراس با سپر‌های جلو و عقب عریض و مستطیل شکل و تزئینات مشکی عرضه خواهد شد. در مقایسه با اینستر معمولی، دیفیوزر‌های جلو و عقب این خودرو به همراه رینگ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی آن، محافظت بهتری را در زمان رانندگی در جاده‌های ناهموار فراهم می‌سازند. اینستر کراس در رنگ بدنه جدید سبز ارائه می‌شود که مخصوص به این نسخه کراس اوور خواهد بود.

هیوندای یک نسخه کراس اوور از اینستر را معرفی کرد

کابین اینستر کراس نیز با یک ترکیب رنگ و تزئینات جدید ارائه می‌شود که شامل روکش خاکستری و تزئینات زرد لیمویی است. این تریم با تزئینات زرد لیمویی روی داشبورد کامل می‌شود. اینستر کراس همچون مدل اصلی خود به صورت استاندارد با طیفی از ویژگی‌های رایج در خودرو‌های کلاس بالاتر ارائه خواهد شد. این خودرو علاوه بر طیف حرکتی تمام برقی ۳۵۹ کیلومتر می‌تواند در حدود ۳۰ دقیقه از ۱۰ تا ۸۰ درصد شارژ شود.

هیوندای یک نسخه کراس اوور از اینستر را معرفی کرد

 هیوندای یک بسته ارتقایی ADAS شامل کروز کنترل انطباقی، هشدار برخورد از جلو، و کمک کناره گیری را در این خودرو ارائه می‌کند. تولید اینستر کراس اواخر سال جاری در کارخانه تولیدی هیوندای در کره آغاز خواهد شد.

هیوندای یک نسخه کراس اوور از اینستر را معرفی کرد

ارسال نظر