۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴
اختصاصی
رونمایی کانسپت جدیدی از سیتروئن
سیتروئن با رونمایی C۵ ایرکراس کانسپت و نمایش دیدی جسورانه برای شاسی بلند کلاس C بعدی خود، موج جدیدی در بازار شاسی بلند‌ها راه انداخت.
کد خبر: ۷۷۹۲

به گزارش کارنا، سیتروئن با رونمایی C۵ ایرکراس کانسپت و نمایش دیدی جسورانه برای شاسی بلند کلاس C بعدی خود، موج جدیدی در بازار شاسی بلند‌ها راه انداخت. 

پس از عرضه C۳ ایرکراس، این کانسپت تعهد سیتروئن به ارائه خودرو‌های جادار، راحت و کاربردی ساخته شده برای خانواده‌ها را نشان می‌دهد.

 C۵ ایرکراس کانسپت که مبتنی بر پلتفرم متوسط STLA گروه استلانتیس است از طراحی تهاجمی ایرودینامیکی بهره می‌برد که قدرت و زیبایی را ترکیب کرده است. این خودرو با طول ۴.۶۵ متر دارای ابعادی قابل توجه است که کابینی جادار را برای سرنشینان و بار آن‌ها فراهم می‌سازد. نیم رخ این کانسپت شامل کاپوتی پایین‌تر و یک در صندوق عقب عمودی است که طراحی و کاربرد آن را ارتقا می‌دهند.

طراحی این خودرو از خطوط صاف‌تر مدل‌های قبلی فاصله گرفته و ظاهر شاسی بلندی خشک‌تر و جدی‌تر را گرفته است. C۵ ایرکراس کانسپت با ارتفاعی ۱.۶۶ متری و ابعادی دینامیک، ویژگی‌های زیبایی مدرن را با کاربردی بودن ترکیب کرده است.

از ویژگی‌های طراحی قابل توجه در این خودرو می‌توان به چراغ‌های سه نقطه‌ای در جلو اشاره کرد که به ایجاد ظاهر مدرن و فناورانه آن کمک کرده است. قسمت پشت این خودرو با قدرت زیادی برای ارتقای ایرودینامیک طراحی شده و دارای ویژگی‌های الهام گرفته از تکنولوژی‌های خنک سازی پیشرفته است.

کابین این خودرو دارای فضایی شبیه به سالن نشیمن است که در آن خانواده‌ها می‌توانند در هنگام سفر خود استراحت کنند. C۵ ایرکراس کانسپت در زمان عرضه خود در سال ۲۰۲۵، نوآوری‌ها و ویژگی‌های بیش تری را معرفی خواهد کرد.

تولیدی:رونمایی کانسپت جدیدی از سیتروئن

ارسال نظر