
به گزارش کارنا، یک نسخه جدید از پورشه ۹۱۱ اسپیدستر با مجموعهای از عناصری که ویژگیهای آن را نشان میدهند در حال تست دیده شده است. گمان میرود این نسخه جدیدترین Heritage Design اسپشیال ادیشن پورشه باشد که اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده عرضه خواهد شد.
پورشه معمولا یک موتور GT۳ با دور موتور بالا را با بدنه کانورتیبل همراه نمیکند، اما تقریباً در هر نسل، این کار را با این مدل تولید محدود و بسیار پرطرفدار انجام میدهد.
اولین چیزی که ویژگی این اسپیدستر جدید را نشان میدهد سپر عقبی است که لوله اگزوز دوقلوی مرکزی مشابه GT۳ دارد. این ویژگی نشان میدهد که احتمالا زیر روکش موتور منحصربهفرد این خودرو یک موتور ۴.۰ لیتری شش سیلندر تخت دمش طبیعی قرار گرفته که به گیربکس دو کلاجه هفت سرعته یا دستی شش سرعته متصل میشود. این گیربکسها نیز به مدلهای GT۳ اختصاص دارند.
با کمی دقت در این خودرو میتوان دریافت که بیشتر بدنه آن با جدیدترین نسل ۹۹۲.۲ از GT۳ مشترک است که شامل سپر جلو و کاپوت دارای هواکش است. بالههای جلو و پرههای هوای آنها در جلوی چرخها نیز از ۹۱۱ ST گرفته شدهاند و همچون کاپوت، از فیبر کربنی سبک ساخته شدهاند. علاقمندان به این مدل خودرو همچنین متوجه دستگیرههای آن میشوند که نشان میدهد احتمالا درهای آن نیز از ۹۱۱ ST گرفته شدهاند.
شیشه جلو و سقف پارچهای تاشو در این مدل نیز به جای شباهت به ساختار ارائه شده در اسپیدسترهای قبلی، شبیه به نسخه به کار رفته در مدلهای ۹۱۱ هستند. احتمالا دلیل این امر، قوانین تصادف سختگیرانه در ایالات متحده و هزینههای مربوط به ساخت یک مکانیزم سقف تاشوی جدید است.
گمان میرود در کابین این خودرو نیز مجموعهای از عناصر گرفته شده از نسل ۹۹۲.۲ GT۳ به کار رود که شامل صندلیهای فیبر کربنی منحصربهفرد و جدیدترین رابط کاربری دیجیتالی و احتمالا با طرحهای منحصربهفرد به سبک فونت شمارشگر سبز در مدلهای Heritage Design قبلی خواهد بود.
مثل همیشه، چنان چه در خودروهای Heritage Design پورشه دیده میشود، این مدل اسپیدستر با یک پوشش منحصربهفرد به همراه یک رنگ ویژه و بسته ارتقایی مخصوص ارائه خواهد شد که ممکن است به یک مدل نمادین از گذشته اشاره داشته باشد.
آخرین اسپیدستر دارای رنگ بدنه قرمز گارد بود که با نسل ۹۳۰ اسپیدستر اصلی و همچنین GT سیلور جدیدتر مطابقت داشت.
اسپیدستر هیچ وقت یک ۹۱۱ ارزان نبوده و گمان میرود این بار نیز چنین باشد. قیمتی بالاتر از ۲۰۰ هزار پوند برای این خودرو پیش بینی میشود که ۵۰ هزار پوند بالاتر از GT۳ استاندارد است.
ارسال نظر