۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
اختصاصی
بنتلی فلایینگ اسپور با یک نیرومحرکه هیبریدی جدید عرضه می‌شود
بنتلی در حال آماده سازی یک به روز رسانی برای فلایینگ اسپور است.
کد خبر: ۵۰۴۹

به گزارش کارنا، بنتلی برای کسانی که فکر می‌کردند فلایینگ اسپور به اندازه کافی سریع نیست یک راهکار ارائه داده است. این خودروساز در حال آماده سازی یک به روز رسانی برای فلایینگ اسپور است که شامل افزودن جدیدترین نیرومحرکه هیبریدی V۸ این خودروساز است. با توجه به این که نیرومحرکه W۱۲ این خودروساز به پایان دوره خود در خط تولید بنتلی نزدیک می‌شود، این مدل هیبریدی HiPo در صدر خط تولید نیرومحرکه‌های فلایینگ اسپور قرار می‌گیرد.

این نیرومحرکه ۴.۰ لیتری V۸ هیبریدی، قدرت ۷۷۱ اسب بخار و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون متر تولید می‌کند. اگر فلایینگ اسپور به روز شده از همین نیرومحرکه بهره ببرد که در کانتیننتال GT اسپید نیز به کار رفته است، بنابراین می‌تواند به گیربکس اتوماتیک هشت سرعته و سیستم چهار چرخ فعال مجهز شود.

تولیدی:بنتلی فلایینگ اسپور با یک نیرومحرکه هیبریدی جدید عرضه می‌شود

نیروی موتور برقی ۱۸۷ اسب بخاری که بین موتور و گیربکس این نیرومحرکه قرار می‌گیرد از بسته باطری ۲۵.۹ کیلووات ساعت تامین می‌شود.
در مقایسه با نسخه ممتاز کنونی خط تولید فلایینگ اسپور، افزایش قدرت قابل توجهی را در این مدل شاهد خواهیم بود. موتور W۱۲ فلایینگ اسپور کنونی به همراه گیربکس اتوماتیک هشت سرعته و سیستم چهار چرخ فعال، قدرت ۶۲۶ اسب بخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتون متر تولید می‌کند.

تولیدی:بنتلی فلایینگ اسپور با یک نیرومحرکه هیبریدی جدید عرضه می‌شود

ارسال نظر