۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷
اختصاصی
فیس لیفت کیا اسپرتیج تست می‌شود
به منظور حفظ رقابت کیا اسپرتیج در کلاس شاسی بلند‌های گروه C، به زودی فیس لیفتی برای آن معرفی خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۳۶

به گزارش کارنا، کیا اسپرتیج با قدمتی بیش از ۳۰ سال، یک مدل مهم برای خط تولید این خودروساز محسوب می‌شود و به منظور حفظ رقابت این خودرو در کلاس شاسی بلند‌های گروه C، به زودی فیس لیفتی برای آن معرفی خواهد شد.

اخیرا برای اولین بار کیا اسپرتیج به روز شده در جاده‌های اطراف پیست نوربورگرینگ دیده شده است. این مدل اسپرتیج اصلاح شده با پوشش استتاری کامل درز کرده و به سختی می‌توان تغییرات آن را تشخیص داد.

علیرغم پوشش استتاری در قسمت جلوی این خودرو، می‌توان چراغ‌های جلوی استار مپ جدید اسپرتیج را تشخیص داد که شبیه به نسخه به کار رفته در کیا EV۹ جدید، سورنتو و پیکانتو هستند. ظاهر جدید خانواده کیا باعث ایجاد ظاهری حجیم‌تر و تهاجمی‌تر در اسپرتیج خواهد شد و می‌توان انتظار داشت نسخه جدیدی از جلوپنجره تایگر نوز سنتی کیا را نیز در این خودرو ببینیم.‌

می‌توان انتظار داشت در کناره‌های این خودرو رینگ‌های آلیاژی برش الماسی جدید را ببینیم که بی شباهت به نسخه به کار رفته در کیا EV۳ جدید نیستند. در حالی که چراغ‌های عقب این خودرو در جایگاه قبلی خود باقی مانده اند، از زیر پوشش استتاری می‌توان دید که طرح چراغ‌هایی جدید خواهند داشت. اگرچه در این تصاویر مشخص نیست، اما می‌توان انتظار داشت سپر‌های جلو و عقب این خودرو نیز به روز رسانی شوند.

تولیدی:فیس لیفت کیا اسپرتیج تست می‌شود

کیا اسپرتیج یکی از اولین خودرو‌های خط تولید کنونی کیا بود که به نمایشگر‌های ۱۲.۳ اینچی دوگانه به همراه پانل کنترل دمای لمسی مجهز شد که در مدل‌های EV۶، EV۹ و سورنتو نیز به کار می‌رود. در حالی که EV۳ هم سایز این خودرو احتمالا با ساختار نمایشگر سه گانه عرضه شود، به نظر می‌رسد کیا تصمیم دارد ساختار نمایشگر دوگانه را در اسپرتیج حفظ کند تا بتواند شاسی بلند‌های تمام برقی و احتراقی خود را متمایز کند.

گمان می‌رود خط تولید نیرومحرکه این خودرو همچون سابق باقی بماند که شامل هیبریدی متعادل، هیبریدی بنزینی و هیبریدی شارژی است که همگی مبتنی بر موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر بنزینی هستند.

تولیدی:فیس لیفت کیا اسپرتیج تست می‌شود

 

ارسال نظر