۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
اختصاصی
کیا سید جدید با ظاهری آینده نگرانه درز کرد
بازار خودرو‌های هاچ بک خانواده هنوز از بین نرفته است چرا که به نظر می‌رسد کیا در حال آماده سازی یک نسل جدید از هاچ بک کیا سید برای انگلستان و اروپا است.
کد خبر: ۵۴۲۶

به گزارش کارنا، بازار خودرو‌های هاچ بک خانواده هنوز از بین نرفته است چرا که به نظر می‌رسد کیا در حال آماده سازی یک نسل جدید از هاچ بک کیا سید برای انگلستان و اروپا است. سید جدید جایگزین نسل کنونی این خودرو می‌شود که از ابتدای سال ۲۰۱۸ وارد بازار شده، اما تحول سبک طراحی و تکنولوژی کیا به قدری سریع بوده که این مدل جدید نتوانسته با آن هماهنگ شود.

کیا سید جدید ساختار دیفرانسل جلوی پایه خود را حفظ خواهد کرد، اما احتمالا سایزی بزرگ‌تر خواهد داشت چرا که دیگر مدلی مخصوص به اروپا نخواهد بود. کیا و شرکت همتای آن، هیوندای که در بازار‌های زیادی حضور دارند همیشه به جای مدل‌های جهانی یگانه، در رویای طراحی خودرو‌های متفاوت برای کشور‌های متفاوت بوده اند.

این استراتژی برای سید کنونی اجرا شده که اختصاصا برای بازار اروپا ساخته شده، اما در نسل جدید آن همه چیز عوض خواهد شد. از آنجا که کیا در پی جهانی سازی اکثر مدل‌های خود است، کیا سید جدید مخصوص انگلستان، نسخه‌ای از هاچ بک K۴ کلاس C خواهد بود که اخیرا برای کره جنوبی و ایالات متحده معرفی شده است.

تولیدی:کیا سید جدید با ظاهری آینده نگرانه درز کرد

در نتیجه، با معرفی سید جدید در اواخر سال جاری می‌توان ایده کاملی از مدل‌های بازار‌های مختلف این خودرو داشت. بدنه کلی این خودرو کشیده‌تر و کوتاه‌تر از قبل به نظر می‌رسد و دارای بسیاری از عناصر طراحی مدرن کیا همچون چراغ‌های جلوی باریک عمودی، جلوپنجره بالایی ظریف‌تر و استفاده هوشمندانه از تزئینات مشکی خواهد بود.

در حالی که روی در عقب این خودرو یک فلاپ برای دستگیره در عقب دیده می‌شود، به راحتی می‌توان یک دستگیره مخفی روی ستون C آن را نیز دید که تکنیکی است که اکثر خودروسازان برای اسپرت‌تر نشان دادن خودرو‌های خود از آن استفاده می‌کنند. شکل کلی این خودرو نیز عریض‌تر و تهاجمی‌تر از سید کنونی به نظر می‌رسد و در قسمت پشت دارای چراغ‌های LED باریک است که از مرکز در صندوق عقب به سمت لبه‌ها کشیده شده اند.

تولیدی:کیا سید جدید با ظاهری آینده نگرانه درز کرد

ارسال نظر