۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
اختصاصی
کیا سید جدید تست می‌شود
این مدل کامپکت آخرین بار در سال ۲۰۱۸ بازطراحی شده بود.
کد خبر: ۵۸۹۲

به گزارش کارنا، سید که در سال ۲۰۰۶ معرفی شده بود اولین خودروی کیا است که کاملا در اروپا طراحی شده است. این مدل کامپکت آخرین بار در سال ۲۰۱۸ بازطراحی شده بود. 

نسل چهارم سید که در آمریکای شمالی با نام K۴ شناخته می‌شود اخیرا در حال تست در اروپا دیده شده است. عکاسان مخفی تصاویری از نمونه‌های اولیه هاچ بک و سدان این خودرو منتشر کرده اند که بحث برانگیز شده است چرا که کیا هرگز سدانی با این نام را عرضه نکرده بود. از طرف دیگر، لازم به ذکر است که سدان فورته برای آمریکای شمالی با سید در رابطه است.

نمونه‌های اولیه درز کرده از این خودرو تقریبا متفاوت از همتا‌های آمریکایی آن‌ها هستند. گمان می‌رود چراغ‌های دید در روز و برخی ویژگی‌های دیگر در این خودرو تعبیه شود. این خودرو‌ها همچنین دارای خروجی اگزوز تکی، دستگیره‌های در عقب روی ستون C و تایر‌های نکسن هستند.

تولیدی:کیا سید جدید تست می‌شود

این مدل جدید که نسبتا بزرگ‌تر و عریض‌تر از نسل سوم کیا سید است با مجموعه‌ای از موتور‌های سه و چهار سیلندر عرضه خواهد شد. این موتور‌ها شامل ۱.۰ لیتری توربوشارژ I۳، ۱.۵ لیتری توربوشارژ I۴ و ۱.۶ لیتری دیزلی خواهد بود. هم چنین علاوه بر موتور دیزلی، یک گزینه هیبریدی متعادل نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

تولیدی:کیا سید جدید تست می‌شود

ارسال نظر