۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
اختصاصی
فورد خودرو‌های برقی را برای اروپا زیادی امیدوارانه می‌داند
فورد جدیدترین خودروسازی است که اعلام کرده در برنامه ریزی خودرو‌های برقی بیش از حد پیش رفته است.
کد خبر: ۵۱۹۵

به گزارش کارنا، فورد همچون دیگر خودروسازان، طی سال‌های اخیر تلاش زیادی داشته تا خودرو‌های برقی بیش تری را روانه بازار کند. اما همان طور که اخیرا دیده شده همه خودروسازان در برنامه‌های خودرو‌های برقی خود تجدید نظر کرده اند چرا که تقاضای مشتریان رو به کاهش است. فورد جدیدترین خودروسازی است که اعلام کرده در برنامه ریزی خودرو‌های برقی بیش از حد پیش رفته است.

مدیر ارشد عملیاتی بخش برقی سازی مدل E فورد، مارین جیاجا طی مصاحبه‌ای اظهار داشت این خودروساز به برنامه‌های خودرو‌های برقی در اروپا امید زیادی داشته است. وی گفت: "فکر می‌کنم از مشتریان نظرسنجی شده و به گفته آن‌ها این برنامه بی از حد خوشبینانه بوده است. ما فکر می‌کنیم تمام برقی شدن تا سال ۲۰۳۰ در اروپا انتخاب خوبی برای تجارت ما و مخصوصا مشتریان ما نخواهد بود. "

تولیدی:فورد خودرو‌های برقی را برای اروپا زیادی امیدوارانه می‌داند

فورد در سال ۲۰۲۱ اعلام کرد که برنامه‌هایی برای برقی سازی تمام مدل‌های اروپایی خود تا سال ۲۰۳۰ دارد، اما این دومین گزارشی است که اخیرا در مورد تجدید نظر فورد در این برنامه‌ها منتشر شده است. در ماه می، مدیر کل فورد اروپا، مارتین ساندر طی مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که موتور‌های احتراقی تا پس از سال ۲۰۳۰ نیز تولید خواهند داشت. وی در این مصاحبه گفته بود: "اگر تقاضای بالا برای خودرو‌های مثلا هیبریدی شارژی داشته باشیم حتما آن‌ها را ارائه خواهیم داد. "

جیاجا دلیل این تصمیم را کاهش خرید خودرو‌های برقی و افزایش هزینه‌ها اعلام کرده است. فورد در حال حاضر تنها دو خودروی برقی در اروپا ارائه می‌کند که شامل اکسپلورر EV و موستانگ Mach-E است. فورد کاپری جدید نیز اواخر سال جاری عرضه خواهد شد.

تولیدی:فورد خودرو‌های برقی را برای اروپا زیادی امیدوارانه می‌داند

فورد اطلاعاتی از برنامه خودرو‌های برقی خود در آمریکا ارائه نکرده است.

 

ارسال نظر