به گزارش کارنا،مزدا اخیرا یک علامت تجاری جدید را در ژاپن به عنوان لوگوی جدید خود ثبت کرده است.
این طراحی به روز شده شباهت خود به لوگوی M شکل کنونی مزدا را حفظ کرده که از سال ۱۹۹۷ استفاده میشود. این لوگوی ثبت شده جدید به جای نسخه بیضی شکل کنونی، کمی گردتر شده است.
هم چنین، بالههای M ضخامت خط یکنواخت تری دارند و این لوگو با حذف سایه کج، ظاهر دو بعدی تخت تری دارد. لوگوی تخت مشابهی در مزدا آراتا نیز دیده شده بود که یک مدل کانسپت برقی بود که در نمایشگاه خودروی چین ۲۰۲۴ در ماه آوریل به نمایش درآمد.
این علامت تجاری توسط مزدا موتور در ژاپن ثبت شده است و گمان میرود این طراحی نوین بخشی از یک برندسازی جدید جهانی باشد. البته مشخص نیست که این لوگوی جدید به عنوان نشان روی خودروها استفاده شده و یا اختصاصا برای اهداف تجاری ثبت شده است.
ارسال نظر