۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
اختصاصی
جدیدترین سانتافه‌ بازار فراخوان شد
هیوندای فراخوانی را برای سانتافه‌های مدل ۲۰۲۴ اعلام کرده است.
کد خبر: ۵۸۳۱

به گزارش کارنا، هیوندای به خاطر یک ایراد در سیم کشی که می‌تواند منجر به باز شدن کیسه‌های هوا شود، فراخوانی را برای سانتافه‌های مدل ۲۰۲۴ اعلام کرده است.

همین ایراد می‌تواند باعث عدم عملکرد صحیح کیسه‌های هوا نیز بشود که ممکن است در هنگام تصادف باز نشوند. به طور کلی ۴۹۷۱۹ دستگاه خودرو مشمول این فراخوان هستند که شامل ۴۰۱۴۴ دستگاه نسخه احتراقی استاندارد از این شاسی بلند و ۹۵۷۵ دستگاه مدل هیبریدی از آن است.

این مشکل ناشی از یک ایراد در سیم کشی است. ممکن است با گذشت زمان، سیم کشی اصلی که در کف این خودرو کشیده شده است در ردیف دوم صندلی‌ها در قسمت شاگرد ساییده شود و ایجاد اختلال در سیم کشی، بدون هیچ هشداری کیسه هوا را فعال کند. لازم به ذکر است که باز شدن ناگهانی کیسه هوا می‌تواند خطرات ایمنی قابل توجهی را به همراه داشته باشد. هم چنین، ایراد در سیم کشی می‌تواند باعث عدم باز شدن کیسه هوا در هنگام تصادف شود که در هر حالت اتفاق خوبی نیست.

تولیدی:فراخوان هیوندای سانتافه‌های مدل سال

این فراخوان توسط اداره ملی ایمنی جاده‌ها در ایالات متحده اعلام شده است. این اشکال در سیم کشی می‌تواند چراغ هشدار کیسه هوای روی داشبورد را روشن کند که نشان دهنده یک ایراد است. هیوندای هیچ گزارش آسیب یا تصادفی را در این مورد دریافت نکرده است.

چنان چه انتظار می‌رود تعمیر این نقص ساده است. مهندسان در نمایندگی‌های هیوندای با بررسی سیم کشی خودرو اطمینان می‌یابند که سیم‌ها تماسی با صندلی‌ها نداشته باشند. اگر ایرادی در سیم کشی مشاهده شود، با یک سیم کشی کوتاه‌تر و فاصله دار از صندلی جایگزین خواهد شد. اطلاعیه فراخوان نمایندگی‌ها اکنون در حال انجام است.

تولیدی:فراخوان هیوندای سانتافه‌های مدل سال

ارسال نظر