۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
اختصاصی
هیوندای سوناتا مدل ۲۰۲۵ ارزان‌تر می‌شود
هیوندای برای مدل ۲۰۲۴ یک بازطراحی کلی را برای سدان سوناتا اعمال کرد .
کد خبر: ۶۵۸۶

به گزارش کارنا، هیوندای برای مدل ۲۰۲۴ یک بازطراحی کلی را برای سدان سوناتا اعمال کرد و خط تولید این خودرو با قیمتی نسبتا کم‌تر به استقبال مدل ۲۰۲۵ خواهد رفت. این خودرو با معرفی نسخه SE به عنوان مدل پایه سوناتا، ارزان‌تر از مدل کنونی خود خواهد شد. قیمت سوناتا مدل ۲۰۲۵ از ۲۷۸۰۰ دلار آغاز خواهد شد که آن را ۸۵۰ دلار ارزان‌تر از نسخه SEL مدل ۲۰۲۴ می‌کند. قیمت سوناتا مدل ۲۰۲۵ از ۲۷۸۰۰ دلار شروع شده و به ۳۸۶۰۰ دلار برای مدل لیمیتد هیبریدی می‌رسد.

سوناتا SE نیرومحرکه‌ای مشابه SEL خواهد داشت که شامل موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر ۱۹۱ اسب بخاری به همراه گیربکس اتوماتیک هشت سرعته است. ویژگی‌های استاندارد در این مدل پایه جدید شامل رینگ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی، چراغ‌های جلوی پروژکتوری LED، LED‌های دید در روز، چراغ‌های عقب LED و کنترل چراغ‌های جلوی خودکار است.

کابین مدل SE سوناتا دارای کنترل دمای خودکار دو محیطه، دکمه استارت، اندروید اتو و اپل کارپلی بی سیم، نمایشگر سرگرمی اطلاعاتی ۱۲.۳ اینچی و چهار پورت شارژ USB-C خواهد بود. تجهیزات ایمنی در این خودرو نیز شامل نه کیسه هوا، کمک ثبات در لاین، کمک پیشگیری از تصادف جلو با شناسایی عابرپیاده و دوچرخه سوار و هشدار تصادف نقاط کور است.

باقی مدل‌های خط تولید سوناتا که شامل SEL، N لاین و SEL و لیمیتد هیبریدی است، کمی افزایش قیمت خواهند داشت. سوناتای هیبریدی همچنان با موتور ۱۹۲ اسب بخاری ۲.۰ لیتری چهار سیلندر و گیربکس شش سرعته ارائه می‌شود.

ارسالی:هیوندای سوناتا مدل ۲۰۲۵ ارزان‌تر می‌شود

ارسال نظر