۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹
اختصاصی
آئودی RS 3 جدید در راه است
آئودی RS ۳ پنج سیلندر به روز شده با ظاهری جدید و ویژگی‌های بیش‌تر برای این مدل عملکرد بالای محبوب معرفی شد. این خودرو اواخر سال جاری در مدل‌های هاچ بک پنج در و سالون چهار در ارائه خواهد شد. قیمت این خودرو از ۵۹۵۱۰ پوند برای مدل هاچ بک شروع شده و مدل سالون آن هزار دلار گران‌تر خواهد بود.
کد خبر: ۶۴۱۱

به گزارش کارنا، آئودی RS ۳ پنج سیلندر به روز شده با ظاهری جدید و ویژگی‌های بیش‌تر برای این مدل عملکرد بالای محبوب معرفی شد. این خودرو اواخر سال جاری در مدل‌های هاچ بک پنج در و سالون چهار در ارائه خواهد شد. قیمت این خودرو از ۵۹۵۱۰ پوند برای مدل هاچ بک شروع شده و مدل سالون آن هزار دلار گران‌تر خواهد بود.

طرفداران RS ۳ پنج سیلندر بنزینی برای حفظ این مدل، شاد خواهند بود، اما قدرت و گشتاور آن بیش از ۳۹۴ اسب بخار و ۵۰۰ نیوتون متر نخواهد بود. نیروی این موتور از طریق گیربکس دو کلاجه هفت سرعته و سیستم چهار چرخ فعال Haldex منتقل می‌شود. تغییرات فنی این خودرو محدود به کالیبراسیون و نرم افزار نیرومحرکه است که همگی به منظور ایجاد سواری بهتر در RS ۳ اعمال شده اند.

آئودی هم چنین تایر‌های عملکرد بالای تهاجمی‌تر را به صورت استاندارد برای این خودرو ارائه می‌کند و آپشن تایر‌های متمرکز بر پیست Trofeo R پیرلی نیز همچنان برای آن موجود است. گمان می‌رود ترمز‌های سرامیک کربنی و اگزوز RS اسپرت نیز برای این خودرو موجود باشد.

تولیدی:آئودی RS 3 جدید در راه است

تغییرات ظاهری RS ۳ متمرکز بر طراحی جدید و تهاجمی‌تر و برخی تغییرات تکنولوژیکی در کابین است. RS ۳ جدید همچون A۳ و S۳ استاندارد دارای روشنایی جدید در جلو و عقب است و از دماغه‌ای تهاجمی‌تر بهره می‌برد. گلگیر‌های عریض نسل قبلی این خودرو نیز حفظ شده اند و در قسمت پشت آن سپر زیرین جدید با شب رنگ‌هایی عمودی تعبیه شده است.

آئودی هم چنین رینگ‌های ۱۹ اینچی جدید گرفته شده از RS ۳ پرفورمانس را برای این خودرو معرفی کرده است.

تولیدی:آئودی RS 3 جدید در راه است

ارسال نظر