۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
اختصاصی
کیا K۴ جدید وارد بازار آمریکا شد
کیا K۴ مدل ۲۰۲۵ با یک جفت موتور بنزینی ارائه می‌شود.
کد خبر: ۶۱۷۵

به گزارش کارنا، کیا K۴ جدید که چند ماه قبل رونمایی شده بود اکنون آماده فروش در ایالات متحده است. تیم محلی این خودروساز در آمریکا قیمت این خودرو را برای بازار این منطقه اعلام کرده است.

به گفته این خودروساز کره ای، کیا K۴ مدل ۲۰۲۵ در پنج نسخه LX، LXS، EX، GT لاین و GT لاین توربو عرضه خواهد شد. قیمت پایه این خودرو از ۲۱۹۹۰ دلار برای مدل LX شروع می‌شود و به ۲۲۹۹۰، ۲۳۹۹۰ و ۲۵۱۹۰ دلار به ترتیب برای مدل‌های LXS، EX و GT لاین می‌رسد. نسخه ممتاز GT لاین توربوی این خودرو نیز با قیمت ۲۸۰۹۰ دلار عرضه می‌شود.

جای تعجب است که کیا ویژگی‌های کامل این خودرو را برای بازار آمریکا منتشر نکرده و تنها اعلام کرده که این سدان چهار در جدید با پانل تجهیزات دیجیتال تقریبا ۳۰ اینچی عرضه می‌شود. این خودرو هم چنین به اپل کارپلی وایرلس معمول و اندروید اتو، یک سویچ دیجیتال، صندلی‌های جلو با گرم کن و تهویه در نسخه‌های بالاتر، سانروف، سیستم صوتی ممتاز Harman Kardon و حداقل ۱۱ ویژگی ADAS  مجهز می‌شود.

تولیدی:کیا K۴ جدید وارد بازار آمریکا شد

کیا K۴ مدل ۲۰۲۵ با یک جفت موتور بنزینی ارائه می‌شود. مدل‌های پایین‌تر این خودرو به موتور ۲.۰ لیتری دمش طبیعی با قدرت ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۱۷۹ نیوتون متر مجهز می‌شوند و مدل‌های بالاتر آن دارای موتور توربوشارژ ۱.۶ لیتری متصل به گیربکس اتوماتیک هشت سرعته خواهند بود. قدرت این موتور ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور آن ۲۶۴ نیوتون متر اعلام شده است.

تولیدی:کیا K۴ جدید وارد بازار آمریکا شد

ارسال نظر