۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳
اختصاصی
مرسدس بنز GLC ۳۵۰e ۴MATIC مدل ۲۰۲۵ رونمایی شد
مرسدس بنز از GLC ۳۵۰e ۴MATIC مدل ۲۰۲۵ رونمایی کرد که یک شاسی بلند هیبریدی شارژی است.
کد خبر: ۶۵۸۵

به گزارش کارنا، مرسدس بنز از GLC ۳۵۰e ۴MATIC مدل ۲۰۲۵ رونمایی کرد که یک شاسی بلند هیبریدی شارژی است. این خودرو با طیف حرکتی تمام برقی ۸۶ کیلومتر تایید شده توسط EPA، پیشگام کلاس خود است. این خودرو که با قیمت ۵۹۹۰۰ دلار در نمایندگی‌های فروش ایالات متحده به فروش می‌رسد دارای ترکیبی از ویژگی‌های لوکس و تکنولوژی هیبریدی پیشگامانه است تا یک تجربه رانندگی عالی را فراهم سازد.

سیستم هیبریدی پیشرفته GLC ۳۵۰e شامل یک موتور برقی ۱۳۴ اسب بخاری متصل به باطری ۲۴.۸ کیلووات ساعت است که به تولید قدرت کلی ۳۱۳ اسب بخار و گشتاور ۵۵۰ نیوتون متر کمک می‌کند. این قدرت کمک می‌کند تا این شاسی بلند مرسدس بنز تجربه رانندگی برقی بهینه و روان داشته باشد که آن را برای رفت و آمد‌های روزانه بدون اتکا بر موتور احتراق داخلی ایده آل می‌کند. هم چنین با قابلیت شارژ سریع ۶۰ کیلووات DC، GLC ۳۵۰e می‌تواند در مدت نیم ساعت به شارژ باطری کامل برسد.

مرسدس بنز GLC ۳۵۰e ۴MATIC مدل ۲۰۲۵ رونمایی شد

مرسدس بنز GLC ۳۵۰e ۴MATIC مدل ۲۰۲۵ در سه نسخه استاندارد، اکسکلوسیو و پیناکل موجود است که هر یک به طیفی از ویژگی‌های ممتاز و تکنولوژی‌های پیشرفته مجهز می‌شوند. ویژگی‌های استاندارد اصلی در این خودرو شامل یک سیستم تعلیق خود تنظیم شونده، اپل کارپلی بی سیم و اندروید اتو و خروجی و استارت بدون سویچ (KEYLESS) است. این شاسی بلند هم چنین با نسل سوم جدیدترین سیستم سرگرمی اطلاعاتی MBUX ارائه می‌شود که دارای مجموعه‌ای از برنامه‌های داخل خودرویی قابل تنظیم و عملکرد Routines جدید برای ایجاد یک تجربه رانندگی شخصی‌تر است.

GLC ۳۵۰e به عنوان بخشی از خط تولید هیبریدی شارژ در حال گسترش مرسدس بنز که شامل شاسی بلند GLE ۴۵۰e ۴MATIC و سدان S ۵۸۰e ۴MATIC است، استاندارد لوکس و بهره وری جدیدی را برای کلاس خود ایجاد می‌کند.

 

ارسال نظر