۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۲
اختصاصی
کلاس S برقی جایگزین مرسدس بنز EQS می‌شود
گفته می‌شود سدان EQS مرسدس بنز نسل دوم نخواهد. بر اساس اخبار منتشر شده، به جای نسل بعدی EQS، خودروی برقی کلاس S جدید عرضه خواهد شد که در کنار نسل بعدی مدل احتراقی این خودرو به فروش می‌رسد. مدیرعامل مرسدس بنز، اولا کلنیوس این خبر را تایید کرده است. وی گفت: "در آینده دو سبک کلاس S خواهیم داشت که شامل برقی و احتراقی خواهد بود. "
کد خبر: ۶۷۳۳

به گزارش کارنا، گفته می‌شود سدان EQS مرسدس بنز نسل دوم نخواهد. بر اساس اخبار منتشر شده، به جای نسل بعدی EQS، خودروی برقی کلاس S جدید عرضه خواهد شد که در کنار نسل بعدی مدل احتراقی این خودرو به فروش می‌رسد. مدیرعامل مرسدس بنز، اولا کلنیوس این خبر را تایید کرده است.

وی گفت: "در آینده دو سبک کلاس S خواهیم داشت که شامل برقی و احتراقی خواهد بود. "

همچون کاری که بی ام و با سدان‌های سری ۵ و ۷ انجام داد، خودرو‌های نسل جدید کلاس S نیز دارای طراحی مشابه بدنه و کابین خواهند بود. این اولین بار نیست که مرسدس نسخه‌های احتراقی و برقی از یک خودرو را ارائه می‌دهد چرا که اوایل سال جاری نیز G۵۸۰ با تکنولوژی EQ به خط تولید کلاس G افزوده شده بود.

تولیدی:کلاس S برقی جایگزین مرسدس بنز EQS می‌شود

با این حال، گمان نمی‌رود هر دو نسخه کلاس S مبتنی بر پلتفرمی مشابه باشند. انتظار می‌رود نسخه برقی کلاس S از پلتفرم مخصوص خودرو‌های برقی بهره ببرد و مدل احتراقی آن همچنان با ساختار به روز شده MRA ساخته شود.

تولیدی:کلاس S برقی جایگزین مرسدس بنز EQS می‌شود

گمان می‌رود نسل جدید هر یک از این مدل‌ها در سال ۲۰۳۰ عرضه شوند. این امر منطبق با برنامه مرسدس بنز است که بر اساس آن تا سال ۲۰۳۰ حدود ۵۰ درصد از فروش جهانی این برند به مدل‌های تمام برقی و هیبریدی اختصاص خواهد داشت.

تولیدی:کلاس S برقی جایگزین مرسدس بنز EQS می‌شود

ارسال نظر