۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹
اختصاصی
بی وای دی آماده رقابت با مرسدس بنز کلاس V می‌شود
بی وای دی از برنامه خود برای فروش ون چندمنظوره جدید Xia در بازار‌های اروپایی به عنوان بخشی از توسعه خط تولید مدل‌های صادراتی جهانی اش خبر داد.
کد خبر: ۶۶۷۱

به گزارش کارنا، بی وای دی از برنامه خود برای فروش ون چندمنظوره جدید Xia در بازار‌های اروپایی به عنوان بخشی از توسعه خط تولید مدل‌های صادراتی جهانی اش خبر داد.

 Xia ون شکل که در نمایشگاه خودروی چنگدو ۲۰۲۴ معرفی شد به عنوان رقیبی برای فولکس واگن مولتی ون و مرسدس بنز کلاس V تلقی می‌شود. این خودرو برای هشت سرنشین صندلی دارد، اما ساختاری تطبیق پذیر دارد که قابل ساخت برای ساختار‌های هفت، شش و چهار سرنشین نیز خواهد بود.

Xia دارای طول ۵۱۴۵ میلی متر، عرض ۱۹۷۰ میلی متر و ارتفاع ۱۸۰۵ میلی متر است. Xia که در چین قیمتی بین ۳۲۱۰۰ تا ۴۲۸۰۰ پوند دارد مبتنی بر پلتفرم تازه طراحی شده‌ای است که اختصاصا برای پشتیبانی نیرومحرکه‌های هیبریدی شارژی ساخته شده است. این ون چندمنظوره اولین مدل از خودرو‌های هیبریدی شارژی جدیدی است که بی وای دی سال آینده به اروپا صادر خواهد کرد.

تولیدی:بی وای دی آماده رقابت با مرسدس بنز کلاس V می‌شود

Xia از نسل پنجم سیستم هیبریدی شارژی دو موتوره بی وای دی بهره می‌برد که اخیرا در سالون‌های Qin L و سیل ۰۶ عرضه شده است. در Qin L این سیستم شامل ترکیبی از موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر بنزینی با قدرت ۹۹ اسب بخار و گشتاور ۱۲۶ نیوتون متر و یک موتور برقی با قدرت ۲۱۵ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰ نیوتون متر است. قابلیت هدایت تمام برقی در این خودرو نیز از باطری ۱۰.۱ یا ۱۵.۹ کیلووات ساعت LFP بی وای دی تامین می‌شود.

تولیدی:بی وای دی آماده رقابت با مرسدس بنز کلاس V می‌شود

ارسال نظر