۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
اختصاصی
مرسدس بنز سیستم هدایت خودران خود را ارتقا داد
مرسدس بنز تصمیم دارد نسل بعدی DRIVE PILOT، سیستم هدایت خودران سطح 3 خود را در آلمان معرفی کند. در این به روز رسانی، بیشینه سرعت این سیستم به 95 کیلومتر بر ساعت در بزرگراه افزایش می یابد و برای رانندگان، راحتی ارتقا یافته و استفاده کاربردی تر را به همراه دارد.
کد خبر: ۷۲۲۱

به گزارش کارنا،  مرسدس بنز تصمیم دارد نسل بعدی DRIVE PILOT، سیستم هدایت خودران سطح 3 خود را در آلمان معرفی کند. در این به روز رسانی، بیشینه سرعت این سیستم به 95 کیلومتر بر ساعت در بزرگراه افزایش می یابد و برای رانندگان، راحتی ارتقا یافته و استفاده کاربردی تر را به همراه دارد.

گمان می رود با تایید اداره فدرال حمل و نقل موتوری آلمان تا پایان سال 2024، فروش این سیستم پیشرفته در اوایل سال 2025 شروع شده و قیمتی در حدود 5950 یورو داشته باشد. مشتریان دارای سیستم های درایو پایلوت کنونی می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای سیستم خود را ارتقا دهند.

افزایش قابلیت سرعت اجازه می دهد درایو پایلوت مخصوصا در ترافیک روان، بیش تر استفاده شود. این سیستم هم چنین در شرایط خاص می تواند در لاین سمت راست بزرگراه یک خودرو را دنبال کند. قابلیت های قبلی این سیستم برای استفاده در ترافیک و ازدحام حفظ شده و رانندگی طولانی تر را به طور قابل توجهی بهینه تر می کند. با وظایف رانندگی درایو پایلوت، کاربران می توانند کارهای دیگری همچون وب گردی و یا حتی تماشای فیلم با استفاده از برنامه RIDEVU سونی پیکچرز را انجام دهند.

البته ایمنی همچنان برای مرسدس بنز در اولویت است. درایو پایلوت از یک ساختار سیستم مازاد بهره می برد که تضمین می کند قطعات اصلی همچون فرمان، ترمز و سیستم الکتریکی مکانیزم پشتیبانی داشته باشند. خودروهای مجهز به این سیستم هم چنین دارای مجموعه ای از دوربین ها، رادارها، لیدارها و سنسورهای فراصوت هستند که همراه با سیستم موقعیت یاب دقیق و نقشه برداری HD اجازه می دهند خودرو در هر سانتی متر موقعیت خود را شناسایی کند.

تولیدی:مرسدس بنز سیستم هدایت خودران خود را ارتقا داد

مرسدس بنز با نگاهی رو به جلو، روی افزایش سرعت مجاز هدایت خودران تا 130 کیلومتر بر ساعت کار می کند. به روز رسانی های آینده در این سیستم می تواند سرعت های بیش تر و زمان طولانی تر رانندگی خودران را هدف قرار دهد.

تولیدی:مرسدس بنز سیستم هدایت خودران خود را ارتقا داد

ارسال نظر