۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
اختصاصی
شاسی بلند جدید کوپرا، پرچم دار تمام برقی این برند خواهد شد
کوپرا تصمیم دارد با یک شاسی بلند برقی پلاس سایز وارد بازار ایالات متحده شود. این خودرو در بازار اروپا نیز به فروش خواهد رسید.
کد خبر: ۷۱۲۹

به گزارش کارنا، کوپرا تصمیم دارد با یک شاسی بلند برقی پلاس سایز وارد بازار ایالات متحده شود. این خودرو در بازار اروپا نیز به فروش خواهد رسید.

مدیرعامل کوپرا، وین گریفیتس در رونمایی جهانی شاسی بلند ترامار اظهار داشت این برند تا پایان دهه جاری برای عرضه در بازار آمریکا به خودرویی کاملا جدید نیاز خواهد داشت.

با این حال، فشار اقتصادی از داخل گروه خودروسازی فولکس واگن به معنای آن است که چنین محصولی باید مشتریانی قابل توجه پیدا کند. در حالی که شاید یک شاسی بلند بزرگ تقاضایی به اندازه کراس اوور‌های برقی کامپکت نداشته باشد، تفاوت‌ها بیش‌تر هستند و پتانسیل سود بالا برای این برند اسپانیایی را نشان می‌دهند.

شکل نهایی این خودرو هنوز مورد بحث قرار دارد، اما تصاویری که منتشر شده اند نشان می‌دهند ظاهر آن چگونه می‌تواند باشد. این خودروساز روی چند کانسپت کار می‌کند که کانسپت‌هایی متفاوت هستند. این امر تایید می‌کند که این خودرو می‌تواند مبتنی بر طیفی از مدل‌های جدید ساخته شود.

این خودروساز اعلام کرده محصولی وارد سبد محصولاتش خواهد شد که تاکنون دیده نشده است. این خودرو مورد نیاز بازار است و کوپرا در پی تامین آن است. این خودرو می‌تواند یک چالش باشد، اما در عین حال فرصتی بزرگ نیز خواهد بود.

شاسی بلند جدید کوپرا، پرچم دار تمام برقی این برند خواهد شد

با توجه به محبوبیت شاسی بلند‌ها در ایالات متحده و اروپا، بی شک این خودرو یک شاسی بلند خواهد بود. این خودروی جدید یک مدل پنج سرنشین خواهد بود اگرچه هنوز به طور رسمی تایید نشده است.فعلا پلتفرم و نیرومحرکه‌های این خودرو مشخص نیست، اما گمان می‌رود این مدل کوپرا از پلتفرم SSP جدید گروه فولکس واگن بهره ببرد. این ساختار به تدریج جایگزین نسخه‌های MEB و PPE خواهد شد.

این شاسی بلند بزرگ به عنوان پرچم دار جدید کوپرا بی شک به تکنولوژی‌های پیشگامانه این خودروساز مجهز خواهد شد.

شاسی بلند جدید کوپرا، پرچم دار تمام برقی این برند خواهد شد

ارسال نظر