۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۲
اختصاصی
هوندا با سری صفر وارد رقابت خودرو‌های برقی می‌شود
هوندا سرانجام آماده می‌شود تا در مورد خودرو‌های برقی جدی شود و مدیرعامل این برند، توشیهیرو میبه طی مصاحبه‌ای اظهار داشته سری صفر چطور در مرکز استراتژی این برند خواهد بود.
کد خبر: ۷۶۵۷

به گزارش کارنا، هوندا سرانجام آماده می‌شود تا در مورد خودرو‌های برقی جدی شود و مدیرعامل این برند، توشیهیرو میبه طی مصاحبه‌ای اظهار داشته سری صفر چطور در مرکز استراتژی این برند خواهد بود.

میبه در این مصاحبه اظهار داشت: "در حالی که ما از مرحله ابتدایی به مرحله پذیرش گسترده می‌رویم، وقت سرمایه گذاری منابع در استراتژی خودرو‌های برقی مان فرا رسیده است. این امر به معنای آن نیست که ما تکنولوژی تولید خودرو‌های برقی را نداریم بلکه می‌خواهیم در آینده در بازار جهانی رقابت کنیم. هوندا سری صفر راه نجاتی برای آینده است. "

هوندا قبلا نمایی کلی از برنامه هایش برای سری صفر را در ژانویه در CES منتشر کرده بود که با یک سالون ظریف آینده نگرانه و یک Space-Hub بزرگ‌تر کاربردی‌تر که احتمالا به بازار راه نمی‌یابد، سبک طراحی جدیدی را به نمایش درآورد.

تولیدی:هوندا با سری صفر وارد رقابت خودرو‌های برقی می‌شود

پس از آن اعلام شد که خط تولیدی قوی از هفت مدل سری صفر ساخته می‌شود که با یک سالون در سال ۲۰۲۶، یک شاسی بلند متوسط و یک شاسی بلند پایه در اواخر همین سال شروع می‌شود. در سال ۲۰۲۷ نیز یک شاسی بلند سه ردیفه بزرگ‌تر معرفی می‌شود که می‌تواند با مدل‌هایی همچون کیا EV۹ رقابت کند و پس از آن یک شاسی بلند کامپکت معرفی خواهد شد.

تولیدی:هوندا با سری صفر وارد رقابت خودرو‌های برقی می‌شود

پس از این مدل ها، در سال ۲۰۲۹ نیز یک شاسی بلند کوچک دیگر معرفی خواهد شد و در سال ۲۰۳۰ یک سالون کامپکت به تولید می‌رسد. هوندا اعلام کرده تمام این مدل‌ها در اروپا نیز به فروش خواهند رسید.

میبه گفت: "فکر می‌کنم ما در مورد خودرو‌های برقی عقب نمانده ایم. اگرچه تکنولوژی خودرو‌های برقی را داریم، اما معتقدیم تا زمانی که موقعیت تجاری آن ثابت نیست، افزایش تعداد تولیدی ایده خوبی نیست بنابراین بر اساس بهترین زمان بندی، به توسعه فکر می‌کنیم. "

تولیدی:هوندا با سری صفر وارد رقابت خودرو‌های برقی می‌شود

ارسال نظر