به گزارش کارنا، مدیر فروش و بازاریابی لامبورگینی، فدریکو فوچینی طی مصاحبهای در پاسخ به سوال در مورد ساخت یک شاسی بلند موتور احتراقی جدید قبل از اجرای قانون ممنوعیت خودروهای احتراقی در اروپا تا سال ۲۰۳۵ اظهار داشت: "ما هنوز ۱۰ سال تا ۲۰۳۵ فاصله داریم که سالی است که باید به تغییر در زمینه نیرومحرکههای بنزینی فکر کنیم، اما نمیتوانیم ۱۰ سال با یک خودرو منتظر بمانیم. "
برخلاف فراری و آستون مارتین که ساختار شاسی بلند مخصوص به خود را دارند، لامبورگینی در اوروس بعدی خود بهره برداری از فناوری مشترک با فولکس واگن را ادامه خواهد داد. احتمالا این خودرو از یک نیرومحرکه هیبریدی V۸ عملکرد بالای مشابه اوروس SE بهره خواهد برد.
فدریکو فوچینی در این مصاحبه در مورد استفاده از این ساختار اظهار داشت: "ما باید احمق باشیم که چیزی را که در رتبه برتر تکنولوژی قرار دارد حفظ نکنیم. برای ما این یک مزیت به شمار میرود تا زمانی که نتوانیم خودرویی را بسازیم که در صدر بازی قرار دارد. "
بنابراین به نظر میرسد لامبورگینی همچنان از نسخهای اصلاح شده از پلتفرمهای آینده شاسی بلندهای عملکرد بالای گروه فولکس واگن همچون پورشه کاین و آئودی RS Q۸ بهره خواهد برد.
زمانی که اوروس هیبریدی جدید پس از ۲۰۲۶ عرضه شود در خط تولید لامبورگینی به ابرخودروهای رِوُئلتو و تمراریو میپیوندد که همگی موتورهای احتراقی کمک هیبریدی دارند. پس از این خودرو، لامبورگینی در اواخر دهه جاری، لانزادور GT تمام برقی را معرفی خواهد کرد.
با این حال، لامبورگینی به زودی یک شاسی بلند تمام برقی را معرفی نخواهد کرد چرا که تمایل دارد تفاوت مدلهای مختلف با موتورهای متفاوت را حفظ کند.
ارسال نظر