۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
اختصاصی
معرفی نسخه‌ای جدید از بی ام و X۳
بی ام و نسخه‌ای جدید از X۳ را با فاصله بیش‌تر بین دو محور اختصاصا برای بازار چین معرفی کرده است.
کد خبر: ۵۸۹۳

به گزارش کارنا،بی ام و نسخه‌ای جدید از X۳ را با فاصله بیش‌تر بین دو محور به منظور افزایش جای پای صندلی‌های عقب و راحتی بیش تر، اختصاصا برای بازار چین معرفی کرده است. 

بی ام و X۳ LWB جدید که در کارخانه شن یانگ چین متعلق به جوینت ونچر بی ام و برلیانس ساخته شده دارای ترکیبی از سبک طراحی مدرن این برند با ابعاد معمول بی ام و X است. این خودرو از خط سقف صیقلی، ابعاد بزرگ‌تر و کابینی لوکس به منظور مطابقت با سلیقه مشتریان چینی بهره می‌برد.

این خودرو دارای طیفی از ویژگی‌های مخصوص بازار چین همچون جدیدترین iDrive بی ام و مبتنی بر سیستم عامل ۹ این خودروساز است که دسترسی به خدمات دیجیتال ویژه در چین را ممکن می‌سازد.

تولیدی:معرفی نسخه‌ای جدید از بی ام و X۳

ویژگی‌های اصلی در این خودرو شامل ۱۱۰ میلی متر فاصله بیش‌تر بین دو محور که به ۲۹۷۵ میلی متر رسیده، کابین لوکس‌تر شامل نمایشگر منحنی بی ام و به همراه صندلی‌های وگانزا در سه ترکیب رنگ دوگانه، ویژگی‌های پیشرفته شامل روشنایی نمادین Glow بی ام و، سقف شیشه‌ای پانورامیک با روشنایی نمای آسمان و شارژ بی سیم برای صندلی‌های عقب است. بدنه این خودرو در شش رنگ متالیک ارائه می‌شود.

بی ام و X۳ LWB جدید یک نسخه تازه اضافه شده در خط تولید بی ام و است که بر راحتی، لاکچری و تکنولوژی پیشرفته تمرکز دارد و منطبق با سلیقه مشتریان چینی ساخته شده است.

تولیدی:معرفی نسخه‌ای جدید از بی ام و X۳

ارسال نظر