۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
اختصاصی
ابرخودروی جدید لامبورگینی رونمایی شد
ابرخودروی کوچک جدید لامبورگینی به نام تمراریو رونمایی شد. جای تعجب نیست که این خودرو فوق العاده است.
کد خبر: ۶۳۰۷

به گزارش کارنا، ابرخودروی کوچک جدید لامبورگینی به نام تمراریو رونمایی شد. جای تعجب نیست که این خودرو فوق العاده است.

این خودرو در حالت برقی، دیفرانسیل جلو است. تمراریو قدرت ۸۰۰ اسب بخاری خود را از یک موتور تواین توربو V۸ به همراه سه موتور الکتریکی می‌گیرد. برای هر چرخ جلوی این خودرو یک موتور برقی تعبیه شده است و یک موتور برقی دیگر نیز بین موتور احتراقی و گیربکس دو کلاجه هشت سرعته آن تعبیه شده است.

لامبورگینی طیف حرکتی برقی تمراریو را منتشر نکرده است، اما با توجه به باطری ۳.۸ کیلووات ساعت تعبیه شده برای این خودرو به نظر نمی‌رسد بدون فعالیت موتور V۸ بتواند مسافت زیادی را طی کند.

تولیدی:ابرخودروی جدید لامبورگینی رونمایی شد

سیستم هیبریدی این خودرو اساسا شبیه به رِوُئلتو است. در واقع دو ابرخودروی هیبریدی جدید لامبورگینی اشتراکات زیادی دارند. هر دوی این خودرو‌ها موتور‌های برقی، بسته باطری و گیربکس مشابهی دارند. تفاوت اصلی بین این دو مدل آن است که در رِوُئلتو، موتور عقب در بالای گیربکس تعبیه شده و به دو چرخ عقب متصل است. رِوُئلتو دنده عقب ندارد چرا که حرکت رو به عقب آن تنها با نیروی برقی کار می‌کند. تمراریو، اما دارای دنده عقب معمول است؛ و البته رِوُئلتو  به موتور ۶.۵ لیتری دمش طبیعی V۱۲ مجهز است.

لامبورگینی به جز اوروس خودروی دیگری نداشته که جادار باشد. اما شاسی‌های جدید تمراریو اجازه می‌دهد افراد قد بلندتر تا ۱۹۸ سانتی متر نیز با کلاه کاسکت در اتاق آن بنشینند.

تولیدی:ابرخودروی جدید لامبورگینی رونمایی شد

ارسال نظر