۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
اختصاصی
تیزر نسل جدید آئودی Q۵ منتشر شد
این تصویر اولین نما از این شاسی بلند جدید را ارائه می‌دهد که به زودی رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۷۲

به گزارش کارنا، آئودی تصویر تیزری از نسل سوم جدید آئودی Q۵ را منتشر کرده است. این تصویر اولین نما از این شاسی بلند جدید را ارائه می‌دهد که به زودی رونمایی خواهد شد.

نسل سوم آئودی Q۵ دارای LED‌های دید در روز جذاب در بالای چراغ‌های جلوی LED خواهد بود. طراحی و الگوی لامپ‌های دید در روز این خودرو کمک خواهد کرد تا حتی از فاصله دور نیز این شاسی بلند قابل تشخیص باشد.

آئودی برای چراغ‌های جلوی LED ماتریسی خود شهرت دارد. در حال حاضر، مشخص نیست که این چراغ‌ها در نسل سوم آئودی Q۵ نیز به کار می‌روند یا خیر، اما به زودی با رونمایی این شاسی بلند جدید تمام ویژگی‌های آن مشخص می‌شود.

تولیدی:تیزر نسل جدید آئودی Q۵ منتشر شد

ما اکنون با نسل سوم موفق‌ترین شاسی بلندمان، سبد محصولات شاسی بلند خود را با موتور‌های احتراقی مقرون به صرفه و نسخه‌های هیبریدی، جوان سازی خواهیم کرد. "

آئودی در سال ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ بیش از ۲۰ مدل جدید را عرضه خواهد کرد که ۱۰ مدل آن‌ها برقی خواهند بود. امسال، معرفی این مدل‌های الکتریکی جدید با معرفی آئودی Q۶‌ای ترون در بهار و آئودی A۶‌ای ترون در اواخر ماه جولای شروع شد. در عین حال، این خودروساز در حال جوان سازی سبد محصولات خود با مدل‌های موتور احتراقی همچون خانواده A۵ است که در ماه جولای رونمایی شد.

تولیدی:تیزر نسل جدید آئودی Q۵ منتشر شد

ارسال نظر