۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷
اختصاصی
منتظر رونمایی نیسان آرمادا جدید باشید
نیسان به تازگی تصاویر تیزری از نیسان آرمادا مدل ۲۰۲۵ را منتشر کرده است .
کد خبر: ۶۵۹۳

به گزارش کارنا، نیسان به تازگی تصاویر تیزری از نیسان آرمادا مدل ۲۰۲۵ را منتشر کرده است که نمایی از جلوپنجره این شاسی بلند را نشان می‌دهد در حالی که پاترول مدل ۱۹۶۷ نیز در این تصویر دیده می‌شود.

حضور پاترول در این تصاویر بی دلیل نیست. آرمادای کنونی نه تنها ارتباط نزدیکی با پاترول دارد که در بازار‌های سراسر دنیا به فروش می‌رسد بلکه نسل اول آن نیز به عنوان پاترول در آمریکا فروخته می‌شد.

تولیدی:منتظر رونمایی نیسان آرمادا جدید باشید

انتظار نمی‌رود آرمادای بعدی که هفته آینده رونمایی می‌شود یک آفرودر کوچک معمولی باشد. بلکه انتظار می‌رود این شاسی بلند پرچم دار نیسان اشتراکات زیادی با اینفینیتی QX۸۰ مدل ۲۰۲۵ داشته باشد. ساختار سه ردیف صندلی برای این خودرو استاندارد خواهد بود و احتمالا موتور ۵.۶ لیتری V۸ آن نیز با نسخه ۳.۵ لیتری توربو V۶ جایگزین می‌شود که با افزایش قدرت، گشتاور و کاهش آلایندگی همراه خواهد بود.

تصاویر تیزر منتشر شده از این خودرو یک جلوپنجره بزرگ را نشان می‌دهد که سه هواکش متضاد در بالای آن قرار دارد. لوگوی نارنجی رنگ روی این جلوپنجره نشان می‌دهد که یک نسخه PRO-۴X نیز به خط تولید این خودرو اضافه می‌شود تا رقیب مدل‌هایی همچون سکویا TRD پرو و تاهوئی Z۷۱ شود.

 

 

ارسال نظر