۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۶
اختصاصی
بی وای دی رقیب فولکس واگن ID ۳ را معرفی کرد
بی وای دی اولین تصاویر از رقیب کوپرا بورن و فولکس واگن ID ۳ را منتشر کرد.
کد خبر: ۶۶۰۵

به گزارش کارنا، بی وای دی اولین تصاویر از رقیب کوپرا بورن و فولکس واگن ID ۳ را منتشر کرد.

سیل ۰۶ GT که در نمایشگاه خودروی بیجینگ به واسطه اوشن M کانسپت به نمایش درآمده بود، جای خالی بین هاچ بک دلفین و سالون سیل را در خط تولید این خودروساز پر خواهد کرد.

طراحی این خودرو در مقایسه با اوشن M ساده‌تر شده و فاقد اسپلیتر‌های تهاجی، رکاب‌های کناری و اسپویلر مدل کانسپت آن است اگرچه رینگ‌های آلیاژی به سبک آلفا رومئو Teledial در آن حفظ شده است.

تولیدی:بی وای دی رقیب فولکس واگن ID ۳ را معرفی کرد

کابین این خودرو شباهت زیادی به مدل سالون سیل دارد و از نمایشگر لمسی بزرگ سیستم سرگرمی اطلاعاتی در مرکز داشبورد بهره می‌برد. این نمایشگر اکثر عملکرد‌های خودرو از جمله کنترل دما را مدیریت می‌کند، اما دکمه‌های فیزیکی برای ویژگی‌های مهم ایمنی روی کنسول وسط آن باقی مانده اند.

سیل ۰۶ GT از نسخه جدیدی از ساختار‌ای پلتفرم ۰.۳ بهره می‌برد که در مدل‌های دلفین و سالون سیل نیز به کار رفته و نیروی خود را از نسل جدید بسته باطری cell-to-body تامین می‌کند.

بی وای دی در ۳۰ اوت هم زمان با فروش این خودرو در چین، ویژگی‌های فنی دقیق آن را منتشر خواهد کرد.

تولیدی:بی وای دی رقیب فولکس واگن ID ۳ را معرفی کرد

گمان می‌رود ویژگی‌های فنی این خودرو بسیار شبیه به فیس لیفت سالون سیل باشد که شارژر سریع‌تر و طیف حرکتی کم تری دارد. سیل سالون با نیرومحرکه تک موتوره عرضه می‌شود قدرت ۳۰۸ اسب بخار را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند و ساختار دو موتوره آن نیز قدرت ۵۲۳ اسب بخار را به چهار چرخ منتقل می‌کند. اگر سیل ۰۶ GT به این نیرومحرکه‌ها مجهز شود، می‌تواند با هاچ بک‌های برقی همچون بورن VZ و ID ۳ GTX رقابت کند.

تولیدی:بی وای دی رقیب فولکس واگن ID ۳ را معرفی کرد

ارسال نظر