۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
اختصاصی
تست مدلی جدید از آئودی Q۶‌ای ترون اسپرتبک
آئودی در ماه ژانویه با خودروی مسابقه RS Q‌ای ترون که توسط کارلوس ساینز رانده شد، در رالی داکار طاقت فرسای عربستان سعودی پیروز شد.
کد خبر: ۷۱۲۷

به گزارش کارنا،آئودی در ماه ژانویه با خودروی مسابقه RS Q‌ای ترون که توسط کارلوس ساینز رانده شد، در رالی داکار طاقت فرسای عربستان سعودی پیروز شد. اکنون به نظر می‌رسد آئودی در حال آماده سازی یک نسخه لیمیتد از این افتخارآفرین داکار است چرا که عکاسان مخفی تصاویری از تست یک شاسی بند آفرود آئودی را منتشر کرده اند.

 آئودی در ماه ژانویه با خودروی مسابقه RS Q‌ای ترون که توسط کارلوس ساینز رانده شد، در رالی داکار طاقت فرسای عربستان سعودی پیروز شد. اکنون به نظر می‌رسد آئودی در حال آماده سازی یک نسخه لیمیتد از این افتخارآفرین داکار است چرا که عکاسان مخفی تصاویری از تست یک شاسی بند آفرود آئودی را منتشر کرده اند. به نظر می‌رسد این خودرو مبتنی بر آئودی Q۶‌ای ترون اسپرتبک تازه معرفی شده است و اگر به تولید برسد احتمالا در تعدادی محدود عرضه خواهد شد.

Q۶‌ای ترون اسپرتبک ۴x۴ داکار دارای ارتفاع سواری بلند و ظاهری نسبتا عریض‌تر است. آئودی، گلگیر‌های برجسته‌تر را که از بدنه به سمت بیرون کشیده شده اند را برای این خودرو تعبیه کرده است. به نظر می‌رسد سپر جلوی این خودرو نیز با چراغ‌های بزرگ و قابی مستطیل شکل برای یک جفت یدک کش، بازطراحی شده است. سپر‌های جلو و عقب بازطراحی شده به همراه ارتفاع بیش‌تر از زمین، ظاهری جذاب به این شاسی بلند داده است.

تست مدلی جدید از آئودی Q۶‌ای ترون اسپرتبک

فعلا اطلاعات اندکی از Q۶‌ای ترون اسپرتبک ۴x۴ داکار در دست است، اما احتمالا آئودی در رالی داکار ۲۰۲۵ از آن رونمایی خواهد کرد که ۳ ژانویه آغاز می‌شود. Q۶‌ای ترون استاندارد با نیرومحرکه دو موتوره چهار چرخ فعال با قدرت ۴۵۶ اسب بخار ارائه می‌شود و احتمالا آئودی یک SQ۶‌ای ترون نیز با قدرت ۵۱۰ اسب بخاری بیش‌تر ارائه خواهد کرد.

تست مدلی جدید از آئودی Q۶‌ای ترون اسپرتبک

ارسال نظر