۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸
اختصاصی
پورشه ۹۱۱ GT۳ مدل ۲۰۲۵ معرفی شد
پورشه به مناسبت ۲۵ سالگی ۹۱۱ GT۳ دو نسخه جدید را برای فیس لیفت ۹۹۲.۲ به نام‌های ۹۱۱ GT۳ مدل ۲۰۲۵ و ۹۱۱ GT۳ با بسته ارتقایی تورینگ معرفی کرده است.
کد خبر: ۷۹۱۲

به گزارش کارنا، پورشه به مناسبت ۲۵ سالگی ۹۱۱ GT۳ دو نسخه جدید را برای فیس لیفت ۹۹۲.۲ به نام‌های ۹۱۱ GT۳ مدل ۲۰۲۵ و ۹۱۱ GT۳ با بسته ارتقایی تورینگ معرفی کرده است.

هر دوی این نسخه‌ها دارای موتور دمش طبیعی ۴.۰ لیتری شش سیلندر با قدرت ۵۰۳ اسب بخار و گشتاور ۴۴۸ نیوتون متر هستند که کمک می‌کند GT۳ شتاب صفر تا صد ۳.۲ ثانیه و بیشینه سرعت ۳۱۰ کیلومتر بر ساعت داشته باشد. طرفداران گیربکس‌های دستی همچنان می‌توانند از گیربکس شش سرعته GT اسپرت این خودرو لذت ببرند.

تمرکز پورشه روی ایرودینامیک در هر دوی این مدل‌ها مشخص است. GT۳ دارای باله عقب بازطراحی شده برای ارتقای مرکز ثقل است در حالی که مدل تورینگ آن دارای اسپویلر عقب اکتیو با فلاپ Gurney است. این به روز رسانی‌ها با اسپلیتر‌های جلوی ارتقا یافته، خروجی‌های هوا، هدایتگر‌های جریان هوا زیر بدنه و دیفیوزر‌های عقب برای ایجاد جریان هوا و عملکرد بهتر کامل می‌شوند.

بسته ارتقایی Weissach که برای اولین بار در GT۳ ارائه می‌شود شامل قطعات فیبر کربنی همچون سقف، باله عقب، قاب آینه‌های خارجی و تیغه‌های هوا در قسمت جلو است. برای GT۳ مجهز به بسته ارتقایی تورینگ، بسته ارتقایی Lightweight مشابه بسته ارتقایی Weissach است، اما تعادلی بین عملکرد و کاربرد ایجاد کرده است. این بسته ارتقایی شامل رینگ‌های منیزیومی مصنوعی، قطعات فیبر کربنی، و یک پلاک Leichtbau جلوی اهرم دنده است که نشان دهنده تعهد آن به عملکرد سبک است. گیربکس دستی شش سرعته این خودرو نیز به اهرم دنده کوتاه شده گرفته شده از ۹۱۱ S/T مجهز می‌شود.

پورشه ۹۱۱ GT۳ مدل ۲۰۲۵ معرفی شد

صندلی‌های اسپرت سبک با CFRP نیز برای خریداران مخصوص پیست موجود هستند که ترکیبی از عملکرد و کاربرد را در GT۳ فراهم می‌سازند. این صندلی‌ها دارای پد پشت سر متحرک هستند تا با ارگونومی کلاه ایمنی مطابقت داشته باشند.

برای اولین بار، GT۳ تورینگ می‌تواند با آپشن صندلی‌های عقب ارائه شود که ویژگی است که طرفداران پورشه مدت زیادی خواستار آن بوده اند. کابین این خودرو با چرم کیفیت بالا، نمایشگر‌های دیجیتال و یک حالت نمایش پیست تنظیم می‌شود که اطلاعات عملکرد را برای رانندگی جدی‌تر هایلایت می‌کند.

پورشه ۹۱۱ GT۳ مدل ۲۰۲۵ با قیمت ۲۲۴۴۹۵ دلار به فروش می‌رسد و احتمالا تحویل آن از تابستان ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد.

پورشه ۹۱۱ GT۳ مدل ۲۰۲۵ معرفی شد

ارسال نظر